
Πέραν τούτου όμως φαίνεται πως δεν έχει πρόβλημα να διορθώσει όσα χειριστήρια έχουν φτάσει ήδη στα χέρια καταναλωτών και θα επιστρέφονται στο επίσημο service. Άνθρωποι του CNET Αυστραλίας έστειλαν ένα προβληματικό Joy-Con στη Nintendo για επιδιόρθωση. Φρόντισαν βέβαια να βγάλουν φωτογραφία το εσωτερικό του, τόσο πριν όσο και μετά την επισκευή για να δουν τι άλλαξε. Για αρχή, όταν το Joy-Con επέστρεψε στα χέρια τους, το πρόβλημα είχε εξαφανιστεί και η μόνη διαφορά εντός του ήταν ένα μικρό κομμάτι αφρώδους υλικού που τοποθετήθηκε πάνω από την κεραία της ασύρματης επικοινωνίας. Ο ρόλος του είναι μάλλον να προστατέψει την κεραία από παρεμβολές. Για να σιγουρευτούν αφαίρεσαν κομμάτι του αφρού και τα προβλήματα επέστρεψαν άμεσα. Στην πράξη λοιπόν φαίνεται πως η Nintendo όντως ξέρει και μπορεί να λύσει το πρόβλημα.

Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity