Η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία ανεξέλεγκτη φημολογία προερχόμενη από άγνωστες πηγές και καλό θα είναι να κρατάμε μικρό καλάθι ενόψει του show της Ε3, δίνοντας βάση μόνο στις επίσημες ανακοινώσεις των εταιριών.
Η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία ανεξέλεγκτη φημολογία προερχόμενη από άγνωστες πηγές και καλό θα είναι να κρατάμε μικρό καλάθι ενόψει του show της Ε3, δίνοντας βάση μόνο στις επίσημες ανακοινώσεις των εταιριών.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 16/05/14
Ο γνωστός δημοσιογράφος Geoff Keghley θέλησε να σχολιάσει την κατάσταση που επικρατεί με τις «περίεργες» φήμες γύρω από τις επερχόμενες παρουσιάσεις της Ε3 2014.



πω ρε ποτε περασε παλι ενας χρονος. πως περνανε ετσι τα χρονια ρε γαμωτο. ακομα θυμαμαι τη πρωτη Ε3 σαν χθες. ειδικα οι τρεις τελευταιες χαμπαρι δε πηρα ποτε ηρθαν και ποτε εφυγαν. Θυμαμαι τη πρωτη ενημερωση απο περιοδικα βεβαια τοτε , που περιμεναμε με αγωνια το Ν64 και αντι αυτου μας εδειξαν το virtual boy. χαχααχαχαχχαχαχα. και φυσικα το πλεηστεσιον εκανε την εμφανιση του τοτε αλλα κανεις δε περιμενε τι θα ακολουθουσε και το ελληνικο ενδιαφερον το τραβηξε το σατερν. Αν ηξερα πως θα εξελισοταν τα επομενα χρονια η Ε3 σε event της χρονιας στο gaming θα το ειχα φυλαξει στη συλλογη μου το περιοδικο. Εχω φυλαξει και στοιβαζονται στο παταρι τευχη για πολυ πιο ασημαντα θεματα...
@vonzucher: κι εγω αυτες τις μέρες είχα μία συζήτηση με φίλους και τους έλεγα για τις εποχές που περίμενα το Gamepro για να διαβάσω για τις Ε3, να δω τις εικόνες, τις νέες ανακοινώσεις κτλ. Πραγματικά άλλες εποχές και το καλό είναι ότι έχω κρατήσει όλα τα περιοδικά εκείνης της εποχής
και εγω ειχα κρατησει τα παντα αλλα η ελλειψη χωρου πλεον εχει παρει τρομακτικες διαστασεις λογω της τεραστιας συλλογης ρετρο κονσολων , ειχα και ρετρο υπολογιστες αλλα τους εδωσα δε πηγαινε αλλο , κρατησα μονο την αμιγκα. Στα περιοδικα κρατησα και παλι οτι ειχε σχεση με αμιγκα (amiga power , action , computing κτλπ) και απο pixel ,gamepro, pc master , ram κτλπ κρατησα επιλεκτικα τευχη που ειχαν αρθα για γεγονοτα οροσημα , μηχανηματα οροσημα κτλπ. Τα αλλα ολα μοναστηρακι σκοτωμα...
Ακουσα το ονομα μου....... ;)
Ρε συ σκοτωσες τα Pixel....... ? Ιεροσυλια...... :(
Εγω δεν εχω πια ντουλαπες για να βαλω τα ρουχα μου..... :P:P
Τις ανοιγεις και σε πλακωνουν τα περιοδικα... :P
εχω κρατησει πολλα απο τα 80΄ς και early 90's. Mετα ειχε αλλαξει το DNA του περιοδικου και δεν ηταν τοσο καλο
σιχαμα Geoff.
Λογικό είναι. ΄Καλό είναι να δούμε τις επίσημες ανακοινώσεις ή όταν γίνει η E3 τι θα γίνει πράγματι.