Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O Phil Spencer μιλάει για τις εξαγορές, τα live-service games και τα story-driven games του αύριο

*
Ο Phil Spencer έδωσε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στον Guardian, όπου και μίλησε για τα live-service games, τα story-drive games, τις εξαγορές, αλλά και όσα έρχονται στο αύριο του Xbox. Ο επικεφαλής του gaming τμήματος της Microsoft σημείωσε πως παρά το γεγονός ότι τα live-service games είναι πλέον τα αγαπημένα για όλους τους publishers, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν αποκλείει τα story-driven games από το σήμερα και αύριο του Xbox. «Νομίζω πως αυτή τη στιγμή ετοιμάζουμε περισσότερα story-driven games απ’ όσα είχαμε κάνει ποτέ στην ιστορία του Xbox», δήλωσε χαρακτηριστικά ενώ τόνισε πως χρειάζεται υποστήριξη σε projects με μεγαλύτερο ρίσκο που μπορούν να γίνουν πιο ευρέως γνωστά μέσω demos, early access, Xbox Game Pass και xCloud.



Σε ό,τι αφορά τα live-service games, τοποθετήθηκε λέγοντας πως κάποια παιχνίδια δεν χρειάζεται να μετατρέπονται σε κάτι τέτοιο. «Μπορεί να κυκλοφορήσει ένα Psychonauts 3, αλλά δεν θα πω στον Tim Schafer εγώ να το κάνει. Γνωρίζοντας το πως δουλεύει, είμαι σίγουρος πως δεν θα φτιάξει κάτι που θα έχει σεζόν και θα συνεχίζεται για πέντε χρόνια», συμπλήρωσε. Τέλος, σε ό,τι αφορά τις εξαγορές, ο Spencer δήλωσε πως είναι θέμα χρόνου να επενδύσει σε μικρότερες αγορές για νέα studios, κοιτάζοντας πχ. προς την Ινδία, την Αφρική και την Νότια Αμερική.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ενδιαφέρουσα συνέντευξη εδώ
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*