
Το Watch Dogs καταφθάνει στο Wii U στις 18 Νοεμβρίου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Watch Dogs καταφθάνει στο Wii U μετά από μερικούς μήνες καθυστέρηση και όπως φαίνεται η ομάδα ανάπτυξης έχει φροντίσει έτσι ώστε να προσφέρει το κάτι ξεχωριστό.
αφου τελικα βγαινει σε wii u μια χαρα ειμαι. Οταν ειχε πρωτογινει ντορος με to watch dogs ημουν σιγουρος οτι δεν θα εβγανε για το wii. Τελος καλο ολα καλα.
...το πραγμα ειναι οφθαλμοφανες...δεν περιμεναν ενα 6μηνο για να φτιαξουν extra features και μας λεν τελικα οτι απλα θα υποστηριζει off screen kai interactive map!!το hacking ειναι που επρεπε να εντάξουν στο wiiUpad κι αυτο θα έδινε το ++..οπως και να χει θα το τιμησω μονο και μονο γιατι στο pc δεν το πηρα και άλλη κονσόλα πλην του wiiU δεν αγοραζω ακόμα!
Aγορα σε καλη τιμη...
αυτο!
Λαθος παιδες, αυτο θελουμε απο το WiiUpad τον χαρτη, το inventory η τον καθρεφτη και την διαδρομη στα racing
@iankysyrath το ότι άργησε ένα εξάμηνο το έκαναν απλά για να αποφύγουν Mario Kart 8, καλοκαιρινούς μήνες που προσφέρονται περισσότερο για διακοπές και Mobile gaming, Hyrule Warriors & Bayonetta...γι' αυτό και διάλεξαν τη 18η Νοεμβρίου...
Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω με τον Παγος13. Χάρτη θέλαμε να προσφέρει μέσω το gamepad και αυτό θα γίνεται. Αν τώρα υπάρχει και το inventory ακόμα καλύτερα.
μακαρι να ναι καλο
...παλαιοτερα λεγαν στη ubisoft οτι απο γραφικα ηταν καλυτερο στο wiiU απο οτι στα 360, ps3 και απο αναλυση και απο λεπτομερειες..αντε να δουμε..τουλαχιστον να μην ειναι buggy πολυ!
Θα μπορέσει να ανταπεξέλθει;; Προς το παρόν το χαιρόμαστε εκει που του αρμόζει (σε ένα καλό pc)!
Θέλω να δω τα γραφικά πραγματικά έχω αγωνία