Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS4 Firmware 2.0: Τα διαθέσιμα χρώματα για το μενού επιλογών

Η Sony έδωσε στη δημοσιότητα μία σειρά από screenshots, μέσα από τα οποία απεικονίζονται οι χρωματικές επιλογές για το κεντρικό μενού επιλογών του PlayStation 4. Το εν λόγω χαρακτηριστικό θα γίνει διαθέσιμο στους χρήστες μέσω του επερχόμενου PS4 Firmware Update 2.0 (με κωδική ονομασία “Masamune”), το οποίο και αναμένεται σε κάτι λιγότερο από 24 ώρες. Παράλληλα, την εμφάνιση του έκανε ένα νέο βίντεο (για το νέο update του οικιακού συστήματος της Sony) και το οποίο ακολουθεί στη συνέχεια του άρθρου.





Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sapounofouskas
    • Εβαλαν την δυνατοτητα να αλλαζεις το status σου αλλα γιατι δεν εβαλαν notifications οταν συνδεονται οι φιλοι σου οπως στο ps3?

    • kakashi_hatake
    • Παίζει να υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά τα οποία δεν τα αναφέρουν γιατί δε τα θεωρούν τόσο σημαντικά για να αναφερθούν τώρα?

    • BigDaddy
    • Φιλε kakashi_hatake
      Στο videακι δεν ειπαν για την μουσικη μεσω usb που ειναι γνωστο πιο παλια Δηλ για επικοινωνιακους σκοπους και εμφαση εκει που θελουν να δωσουν ειπαν αυτα που θεωρουνσαν πιο σημαντικα
      Λογικα ναι θα υπαρχουν και καποια αλλα υπομονη μεχρι αυριο.

      Sapounofouskas γιατι δεν εβαλαν Νοtifications ? χαχαχα γιατι ειναι απλο Ειναι sony :P
      (Μεταξυ μας φιλαρακι) Περιμενε του χρονου ερχετε αλλο update :P

    • DevilSpawn
    • Μωβ και Ροζ θα φορεθεί περισσότερο πιστεύω! Μην τσινώνεις βρε tomάκο και πας αύριο στα γραφεία της Sony με ρυτίδες και τους τρομάξεις όλους! Όχι ότι οι άλλοι είναι μοντέλα, αλλά λέμε!

    • AndrewZN
    • Γιατί τοσο μίσος ρε συ DevilSpawn ????


      Θα συμφωνησω οτι το "stop/pause" είναι το μονο χρησιμο στοιχειο της αναβαθμισης....Απο κει και περα και "για να απαντησω στον φιλο DevilSpawn" εγω θα βαλω κιτρινο και μαυρο για να μου θυμιζει ΑΕΚαρα

    • BigDaddy
    • AndrewZN αν βαλεις φιλε αυτο το χρωμα κιτρινο και μαυρο θα μοιαζει σαν τη σφηγκα για τον Devilspawn και επειδη τσιμπιεται ξερει το αλλεργικο σοκ μπορει να προκαλεσει και θανατο για αυτο τσιτωνεται βρε :P και θελει τα αλλα χρωματακια. ;)
      :P
      Ειναι και αυτο ειδος προτιμησης τι να κανουμε ? :PpppPp

*