Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Sony
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Sony
ΔΙΑΝΟΜΗ
Sony
PEGI
3+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 3+
-
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 27/10/14
Η Sony έδωσε στη δημοσιότητα μία σειρά από screenshots, μέσα από τα οποία απεικονίζονται οι χρωματικές επιλογές για το κεντρικό μενού επιλογών του PlayStation 4.




Το κόκκινο και το μαύρο είναι υπέροχα!
Εβαλαν την δυνατοτητα να αλλαζεις το status σου αλλα γιατι δεν εβαλαν notifications οταν συνδεονται οι φιλοι σου οπως στο ps3?
Να δω πλέον μετά το pause/resume τι κακό θα βρίσκεται κάποιοι για να κακολογείτε τo PS4.
Παίζει να υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά τα οποία δεν τα αναφέρουν γιατί δε τα θεωρούν τόσο σημαντικά για να αναφερθούν τώρα?
Φιλε kakashi_hatake
Στο videακι δεν ειπαν για την μουσικη μεσω usb που ειναι γνωστο πιο παλια Δηλ για επικοινωνιακους σκοπους και εμφαση εκει που θελουν να δωσουν ειπαν αυτα που θεωρουνσαν πιο σημαντικα
Λογικα ναι θα υπαρχουν και καποια αλλα υπομονη μεχρι αυριο.
Sapounofouskas γιατι δεν εβαλαν Νοtifications ? χαχαχα γιατι ειναι απλο Ειναι sony :P
(Μεταξυ μας φιλαρακι) Περιμενε του χρονου ερχετε αλλο update :P
Μωβ και Ροζ θα φορεθεί περισσότερο πιστεύω! Μην τσινώνεις βρε tomάκο και πας αύριο στα γραφεία της Sony με ρυτίδες και τους τρομάξεις όλους! Όχι ότι οι άλλοι είναι μοντέλα, αλλά λέμε!
Μονο το pause/resume ειναι για μενα σημαντικο. Τα αλλα ειναι "να ειχαμε να λεγαμε".
Γιατί τοσο μίσος ρε συ DevilSpawn ????
Θα συμφωνησω οτι το "stop/pause" είναι το μονο χρησιμο στοιχειο της αναβαθμισης....Απο κει και περα και "για να απαντησω στον φιλο DevilSpawn" εγω θα βαλω κιτρινο και μαυρο για να μου θυμιζει ΑΕΚαρα
AndrewZN αν βαλεις φιλε αυτο το χρωμα κιτρινο και μαυρο θα μοιαζει σαν τη σφηγκα για τον Devilspawn και επειδη τσιμπιεται ξερει το αλλεργικο σοκ μπορει να προκαλεσει και θανατο για αυτο τσιτωνεται βρε :P και θελει τα αλλα χρωματακια. ;)
:P
Ειναι και αυτο ειδος προτιμησης τι να κανουμε ? :PpppPp
Αργαααααααα... αλλα σταθερα!
Ενταξει 2 - 3 ειναι ολοι κ ολοι.... Μην τους πατε κοντρα....Ολα καλα θα πανε.... !!!!!