Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS4: Πρόβλημα με σύνδεση στο PSN

Φαίνεται πως ορισμένοι κάτοχοι PlayStation 4 αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με την σύνδεσή τους στο PlayStation Network. Η Sony επιβεβαίωσε πως γνωρίζει το σχετικό τεχνικό ζήτημα που έχει προκύψει μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του PlayStation στο Twitter και σημείωσε πως εργάζεται για να λύσει τα ζητήματα που έχουν προκύψει. Ουδείς γνωρίζει το πόσο γενικευμένο είναι πάντως το πρόβλημα σε αυτή τη χρονική στιγμή.



Εσείς, αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα;

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mousou12
    • Εχθες εφαγε κατι σκαλωματα και με πεταξε εξω μερικες φορες
      Επισης δεν εχει μπει ακομα το outlast

    • sir Evans
    • Βασικα τις πρωτες μερες που ηρθε στην Ελλαδα ειχα καποια σοβαρα θεματα ,με πεταγε συνεχως ,δεν αναγνωριζε τη συνδρομη στο ps plus!Εδω και ενα μηνα περιπου δεν εχω καποιο σοβαρο προβλημα.καποιες φορες κανει καποια περιεργα με το psn αλλα στρωνει μετα απο λιγα λεπτα.Εχει ακομα αρκετα προβληματα φαινεται....

    • mysterious
    • @Chased

      Γιατί ανοίγεις flame war;
      Τι θέλεις από εμάς;
      Τι κακό σου κάναμε;
      Ότι και να κάνει η Sony είναι άψογη ενώ η Nintendo στην πυρά οπότε τι δεν καταλαβαίνεις;

      ΧD

    • ninty
    • συνεχιζω να εχω ακομα διαφορετικα errors και εχω αλλαξει dns που διαβασα οδηγιες και εδω και σε ξενα σαιτ...μας τα χεις κανει τσουρεκια σονυ...εκτος αν το χακαρανε παλι και δεν μας το λενε...ακομα...

*