
Εσείς, αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα;
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Φαίνεται πως ορισμένοι κάτοχοι PlayStation 4 αντιμετωπίζουν προβλήματα που σχετίζονται με την σύνδεσή τους στο PlayStation Network.
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα...
Μάλλον γιατι δεν έχω ps4...
Εχθες εφαγε κατι σκαλωματα και με πεταξε εξω μερικες φορες
Επισης δεν εχει μπει ακομα το outlast
Στην Αμερική υπάρχει το πρόβλημα όχι στην Ευρώπη
Βασικα τις πρωτες μερες που ηρθε στην Ελλαδα ειχα καποια σοβαρα θεματα ,με πεταγε συνεχως ,δεν αναγνωριζε τη συνδρομη στο ps plus!Εδω και ενα μηνα περιπου δεν εχω καποιο σοβαρο προβλημα.καποιες φορες κανει καποια περιεργα με το psn αλλα στρωνει μετα απο λιγα λεπτα.Εχει ακομα αρκετα προβληματα φαινεται....
Τί? δεν έχει κάζο, εδώ?
Εγω παντως που το εχω απο τον Δεκεμβρη δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα με την συνδεση
στο ps3 εχω προβλήματα και κάθε φορα μου βγαζει άλλο error ps4 δεν εχω ακομα
Στο PS3 είχα και γω error στο PS4 δεν αντιμετώπισα κάτι ανάλογο!
@Chased
Γιατί ανοίγεις flame war;
Τι θέλεις από εμάς;
Τι κακό σου κάναμε;
Ότι και να κάνει η Sony είναι άψογη ενώ η Nintendo στην πυρά οπότε τι δεν καταλαβαίνεις;
ΧD
συνεχιζω να εχω ακομα διαφορετικα errors και εχω αλλαξει dns που διαβασα οδηγιες και εδω και σε ξενα σαιτ...μας τα χεις κανει τσουρεκια σονυ...εκτος αν το χακαρανε παλι και δεν μας το λενε...ακομα...