Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Sony: «Επανεξετάζουμε την πολιτική επιστροφής χρημάτων»

Ρεπορτάζ της εκπομπής Watchdog του BBC υποχρέωσε τη Sony να επανεξετάσει την πολιτική επιστροφής χρημάτων για «ύποπτες» αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω PSN. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ των 57 καταγγελιών που έγιναν για το συγκεκριμένο ζήτημα η εκπομπή επικεντρώθηκε στην περίπτωση του Βρετανού Alex Archer, ο οποίος χρεώθηκε £114 στον λογαριασμό του (στο PSN) χωρίς όμως να έχει πραγματοποιήσει ο ίδιος αυτές τις αγορές. Η εταιρεία αρνήθηκε να του επιστρέψει τα χρήματα του, παρόλο που ο χρήστης ανέφερε ότι οι αγορές πραγματοποιήθηκαν από άλλο πρόσωπο και από μια εντελώς διαφορετική κονσόλα. Η τράπεζα του Archer δέχτηκε να του επιστρέψει τα χρήματα, ωστόσο η Sony του «μπλοκάρισε» τον λογαριασμό PSN και μέχρι να εξοφληθεί το ποσό των £114, ο χρήστης δεν είχε πρόσβαση σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Sony. Αναφορά έγινε και για την περίπτωση ενός ακόμα χρήστη του PSN, του John Lappin, ο οποίος επίσης είχε αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, αφού χρεώθηκε για game που ποτέ δεν αγόρασε.



Οι κάτοχοι PlayStation διαμαρτύρονται για αυτή τη πολιτική εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο έπρεπε να προηγηθεί το ρεπορτάζ της εκπομπής Watchdog για να αναγκάσει τη Sony να επανεξετάσει το συγκεκριμένο θέμα. Η εταιρεία θα συνεχίσει να μπλοκάρει λογαριασμούς, ενώ ερευνά τις καταγγελίες για ύποπτες αγορές, χωρίς όμως να εγγυάται το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για να ολοκληρωθούν οι έρευνες. Πάντως, ο Alex Archer κατάφερε να αποκτήσει και πάλι πρόσβαση στο λογαριασμό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Sony ζήτησε -μέσω επίσημης ανακοίνωσης- συγγνώμη από τους Archer και Lappin, ενώ παραδέχτηκε πως πρόκειται για λάθος εκτίμηση από πλευράς της. Επιπλέον η εταιρεία θα λάβει άμεσα μέτρα για την αποκατάσταση των λογαριασμών (των εν λόγω χρηστών) και θα επιστρέψει τα χρήματα τους. Τέλος, θα αλλάξει και η διαδικασία έρευνας που εφαρμόζεται μετά από καταγγελίες για μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*