
Το παιχνίδι είναι ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο, με τον Fergusson να επισημάνει μεταξύ άλλων ότι το multiplayer του επόμενου Gears θα επικεντρώνεται «στην ένταση», δίνοντας την υπόσχεση ότι η ομάδα ανάπτυξης θα δώσει γι’ άλλη μια φορά τον καλύτερο της εαυτό. Το livestream ολοκληρώθηκε με ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για τη στήριξη της κοινότητας του franchise και μία «συγγνώμη» επειδή δεν μπορούσε να δείξει κάτι περισσότερο για τον πολυαναμενόμενο τίτλο. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι στην Ε3 2014 θα γίνουμε σοφότεροι.



Ενταξει αυτο ειναι τουλαχιστον κοροιδια....Τι εικονα ειναι αυτη??? Ημαρτον!
Γελαει ο κοσμος..........
Οπως ελεγε και ο "ποιητης" Τιμολεων Φανφαρας....... :P
"..Και το Μυαλό μου είναι θολό
Πω πω πω πω
πω πω πω πω..... "
Γιατί γελάει ο κόσμος δεν κατάλαβα;Η ανάπτυξη δεν έχει ξεκινήσει καλά καλά,τι θέλατε να δείξουν;
Οχι απλα γελαει ο κοσμος..........εχει πεθανει στα γελια....... :P
Οταν δεν εχεις κατι χειροπιαστο να δειξεις και δειχνεις ενα "τιποτα με μπολικο καθολου"........μονο γελια μπορεις να προκαλεσεις......
Ασε που πιστευω οτι και οι ιδιοι trollαρουν.......
Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δεν έχουν κάτι χειροπιαστό να δείξουν? σχεδόν όλες οι εταιρείες δείχνουν in game όποτε θελήσουν αυτές .Πολλά παιχνίδια ΑΑ βλέπουμε in game όταν βρίσκονται πλέον στο 1-2 χρόνο ανάπτυξεις και 1 χρόνο περίπου προτού τη κυκλοφορία τους συνήθως .
Γέλια? Γελάει ο κόσμος? έχει πεθάνει στα γέλια? Με τη λογική σου όλες οι εταιρείες Sony , Naughty Dog , Insomniac , Capcom , Bioware , Sucker Punch δείχνουν τίποτα με μπόλικο καθόλου και ο κόσμος πεθαίνει στα γέλια .
Πόσο καιρό πριν Sucker Punch έδειχνε teaser του Infamoys 2 που λατρεύεις χωρίς να δείξη τίποτα ουσιαστικό?Γελούσε ο κόσμος τότε?Η Naughty Dog με το the last of Us δεν έδειχνε teaser χωρίς να δείξη τίποτα? Πες 1 εταιρεία που δεν το έχει κάνει? Μη μου απαντήσεις με αερολογίες σε παρακαλώ , πες μια εταιρεία που δεν έχει δείξη teaser χωρίς να δείξη απολύτως τίποτα .
Τη λογική είναι αυτή ότι trolaroun?Όλες οι εταιρείες το κάνουν αυτό.Άλλες με teaser χωρίς να δείξουν απολύτως τίποτα , άλλες με απλά ένα λογότυπο , αυτοί το κάνανε με μια θολή φωτογραφία του παιχνιδιού.
Περιμένω λοιπόν απάντηση ποια εταιρεία δεν έχει έχει κάνει teasing επερχόμενο ΑΑ τίτλο χωρίς να δείξη απολύτως τίποτα , άντε να σε δω .....................
Ειναι η πρωτη φορα που συμφωνω πληρως με τον Amiga500. Δειξε κατι αν εχεις, μια φωτογραφια, ενα βιντεο των 10 δευτερολεπτων βρε αδερφε, αλλα οχι αυτο το πραγμα. Ειναι τελειως χαβαλετζιδικο...Καλυτερα να μη δειξεις τιποτα ακομα!