Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

To The Last of Us: Part II αποκτά permadeath mode

*
Το The Last of Us: Part II κατάφερε να εντυπωσιάσει με το πρωτοφανές επίπεδο ρεαλισμού του τόσο στον τομέα του gameplay όσο και των γραφικών. Όπως φαίνεται, η Naughty Dog σκοπεύει να προσδώσει ακόμα περισσότερα ρεαλιστικά στοιχεία και ως προς το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού, αφού πρόκειται να προστεθούν τα modes Permadeath και Grounded. Τα δύο νέα modes εντοπίστηκαν εξαιτίας δύο νέων κρυφών trophies, τα οποία, όμως, δεν είναι ακόμα διαθέσιμα.

Το Grounded υπήρχε και στο πρώτο The Last of Us και ουσιαστικά απενεργοποιούσε το HUD και το Listen Mode, ενώ ταυτοχρόνως αύξανε τη ζημιά των εχθρών και περιόριζε σε ένα μεγάλο βαθμό το ποσό των προμηθειών που βρίσκονταν διάσπαρτες στον κόσμο του παιχνιδιού. Είναι λογικό να υποθέσουμε πως θα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο και στο sequel.


Από την άλλη, το Permadeath φαίνεται πως θα είναι μία νέα επιλογή στις ρυθμίσεις του τίτλου, η οποία θα μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε επίπεδο δυσκολίας και- όπως υπαινίσσεται και το όνομα της νέας λειτουργίας- οι παίκτες που θα βλέπουν την οθόνη του “Game Over” θα πρέπει να ξεκινήσουν το παιχνίδι από την αρχή. Το σίγουρο είναι πως όσοι συνδυάσουν το Permadeath με το Grounded διακατέχονται από αξεπέραστο μαζοχισμό.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*