Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ubisoft: Διορθώσεις στο Hyper Scape για να αξιοποιηθούν οι δυνατότητές του

*
Το Hyper Scape, το free-to-play battle royale της Ubisoft, έγινε διαθέσιμο πριν από τρεις μήνες και ο publisher ήδη ετοιμάζει σημαντικές αλλαγές ώστε το παιχνίδι να αναδείξει τις πραγματικές του δυνατότητες. Μέσα από ένα blog spot η εταιρεία εξήγησε πως ενώ θεώρησε το open beta και το λανσάρισμα του τίτλου σε PC ως επιτυχία, δεν κατάφερε να αγγίξει τις προσδοκίες που είχε η ίδια από αυτό. Στα σχέδιά της λοιπόν έχει τις αλλαγές και τις διορθώσεις συγκεκριμένων χαρακτηριστικών 5 διαφορετικών τομέων του τίτλου, τους οποίος διαχώρισε ως εξής: την άνεση στη μάχη, το onboarding, τα game modes, τους στόχους των παικτών και το cross-play.

Για να πετύχει τους νέους της στόχους για το Hyper Space, η Ubisoft θα διαχωρίσει την ομάδα ανάπτυξης του τίτλου σε υπο-ομάδες, όπως ακριβώς έκανε και για την ανάπτυξη του Rainbow Six: Siege. Η δουλειά της πάνω σε αυτό έχει ήδη ξεκινήσει και, σύμφωνα με την ίδια, ελπίζει να προσφέρει περισσότερα updates στο Season 2 του τίτλου σε σχέση με το Season 1. Σχετικά με το Season 2 η Ubisoft έχει επιβεβαιώσει τη διάθεση ranking system, ενός νέου district και το Atrax sticky explosive weapon. Επιπρόσθετα υπάρχουν νέα game modes (Crown Rush Duo και Floor is Lava, καθώς και η επιστροφή των Crown Rush, Faction War και Turbo Mode) και καινούργιο Battle Pass.


Το Season 2 του Hyper Scape ξεκινά στις 6 Οκτωβρίου για PlayStation 4, Xbox One και PC.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*