
Το Wii U, από το λανσάρισμα του μέχρι και σήμερα, έχει φτάσει στα χέρια 5.86 εκατομμυρίων καταναλωτών, με τις πωλήσεις του software (παιχνιδιών) να φτάνουν τα 29.37 εκατομμύρια αντίτυπα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Στην περίοδο των τελευταίων εννέα μηνών η Nintendo πούλησε 2.41 εκατομμύρια Wii U κονσόλες.
Μόνο το skyrim έχει δώσει 20 μύρια,αυτό πρέπει να το δουν στην Νιντέντο...
συγκρινεις multiplatform που κυκλοφορει χρονια με τιτλους αποκλειστικούς που κυκλοφορουν μηνες?λολλλλλλλλλλλλλλλ
όχι ρε παιδί μου,εννοώ ότι μπορούσαν να έχουν και λίγη πίτα από το skyrim και από άλλους τέτοιους τίτλους ώστε να κλέψουν και αυτοί λίγο από την επιτυχία τους...
Μια χαρά!!!
Πως το skyrim θα μπορουσε να ειναι και στο Wii?
Κατα τ αλλα ειναι σχεδον ενθαρρυντικα τα νεα για την nin
Πολύ καλά νούμερα, αλλά μιλάμε για τίτλους που σε άλλες εποχές όχι τόσο μακρυνές χτυπάγανε 3 εκατομμύρια και βάλε.
φιλε scott με το install base του wii u περιμενες 3 εκατομμύρια?
6 εκατομμυρια παρα κατι μηχανηματα δεν ειναι καλα αλλά δεν ειναι κι ασχημα τελικά, αν σκεφτείς οτι οι περισσότερες κονσόλες πουλήθηκαν απο zelda kai mario και μετα..δηλαδη το τελευταιο τριμηνο της χρονιας..μονο καλύτερα θα παει το μηχανημα..φεβρουάριος-μαρτιος θα ναι μηνας που θα πουλήσει περισσότερο απο τις άλλες κονσόλε πιστεύω λόγω donkey kong και απριλιος-μαιος-ιουνιος επισης θα πανε καλα λόγω mariokart8, bayonetta2 και smash bros! δε ξερω βεβαια τι θα πουλησει το infamous στο ps4 το μαρτιο γιατι εχει τα φοντα να ειναι system seller, οπως επισης δε μπορω να προβλέψω τι θα πουλήσει το titanfall και το metal gear solid το μαρτιο στο xboxone γιατι ειναι μεν system seller τιτλοι αλλά δεν παύουν να είναι available και για το xbox360 και το κοινό στο οποιο απευθύνονται είναι το ίδιο που έχει στην κατοχή του xbox360!εγώ προσωπικα τα περιμένω πως και τι και φυσικά θα τα παιξω στο xbox360 αφού το έχω..δε ψηνομαι να σκασω 500αρα για λιγο καλύτερα γραφικά!
Άν προσθέσεις τίτλους όπως:
Mario Kart, Bayonetta 2, Project Cars, Mario Galaxy, Zelda HD, Super Smash Bros όπως και πολλούς άλλους, οι πωλήσεις μπορούν να φτάσουν στο απόγειό τους.Μόνο να χειριστεί σωστά η Nintendo, την ημερομηνία διάθεσης και την τιμή τους, όπως και να προσφέρει χορταστική διάρκεια.
Αντε να ανεβαινουν οι πωλησεις της καλυτερης εταιριας!!!
Μακάρι να πάρει τα επάνω της η Nintendo.