Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ακυρώθηκε το RPG του Ron Gilbert που θα έμοιαζε με το Zelda

*
Ο δημιουργός του Monkey Island, Ron Gilbert, έχει σταματήσει επίσημα την ανάπτυξη του 2D pixel-art RPG που είχε προηγουμένως ανακοινώσει, ένα project που κάποτε περιέγραψε ως ένα «κλασικό Zelda που συναντά το Diablo και το Thimbleweed Park». Τα πρώτα screenshots παρέπεμπαν σε μια γοητευτική, επικεντρωμένη στις αποστολές περιπέτεια, με βάση μια μικρή πόλη που διαθέτει βασικά καταστήματα, όπως φούρνο και κατάστημα όπλων. Ωστόσο, σε μια νέα συνέντευξη με το Ars Technica, ο Gilbert επιβεβαίωσε ότι δεν συνεχίζει πλέον το παιχνίδι, αναφέροντας την έλλειψη υποστήριξης από εκδότες και την αδυναμία δημιουργίας ενός μεγάλου ανοιχτού κόσμου χωρίς σημαντική χρηματοδότηση.

Ο Gilbert εξήγησε ότι ένα τέτοιο project απαιτεί είτε μια δεκαετή αφοσίωση με πάθος είτε σημαντικές εξωτερικές επενδύσεις, καμία από τις οποίες δεν αποδείχθηκε εφικτή. Οι εκδότες, είπε, πρόσφεραν «φρικτές» συμφωνίες, καθοδηγούμενοι από αναλύσεις και φόρμουλες κέρδους και όχι από δημιουργική ανάληψη κινδύνου. Το είδος των retro, top-down RPGs επίσης δούλεψε εναντίον του, καθώς δεν θεωρήθηκε ως μια επικερδής επένδυση. Το crowdfunding δεν ήταν μια βιώσιμη εναλλακτική λύση. Ο Gilbert πιστεύει ότι το Kickstarter είναι «ουσιαστικά νεκρό» για τη χρηματοδότηση παιχνιδιών.


Αντιπαρέβαλε τη σημερινή βιομηχανία που βασίζεται σε φόρμουλες με το πιο πειραματικό περιβάλλον των αρχών της καριέρας του, επαινώντας την indie σκηνή για τη διατήρηση της δημιουργικότητας και των εκπλήξεων. Ένα μέρος του artwork από το ακυρωμένο του project έχει επαναχρησιμοποιηθεί στο νέο του παιχνίδι, Death by Scrolling, ένα rogue-like RPG.

Αναλογιζόμενος τις τέσσερις δεκαετίες του στην βιομηχανία, ο Gilbert σημείωσε ότι οι σύγχρονοι προγραμματιστές πρέπει επίσης να είναι προσωπικότητες της κάμερας για να πετύχουν, κάτι που θεωρεί αντίθετο με τα δικά του δυνατά σημεία.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*