Ο Gilbert εξήγησε ότι ένα τέτοιο project απαιτεί είτε μια δεκαετή αφοσίωση με πάθος είτε σημαντικές εξωτερικές επενδύσεις, καμία από τις οποίες δεν αποδείχθηκε εφικτή. Οι εκδότες, είπε, πρόσφεραν «φρικτές» συμφωνίες, καθοδηγούμενοι από αναλύσεις και φόρμουλες κέρδους και όχι από δημιουργική ανάληψη κινδύνου. Το είδος των retro, top-down RPGs επίσης δούλεψε εναντίον του, καθώς δεν θεωρήθηκε ως μια επικερδής επένδυση. Το crowdfunding δεν ήταν μια βιώσιμη εναλλακτική λύση. Ο Gilbert πιστεύει ότι το Kickstarter είναι «ουσιαστικά νεκρό» για τη χρηματοδότηση παιχνιδιών.
Αντιπαρέβαλε τη σημερινή βιομηχανία που βασίζεται σε φόρμουλες με το πιο πειραματικό περιβάλλον των αρχών της καριέρας του, επαινώντας την indie σκηνή για τη διατήρηση της δημιουργικότητας και των εκπλήξεων. Ένα μέρος του artwork από το ακυρωμένο του project έχει επαναχρησιμοποιηθεί στο νέο του παιχνίδι, Death by Scrolling, ένα rogue-like RPG.
Αναλογιζόμενος τις τέσσερις δεκαετίες του στην βιομηχανία, ο Gilbert σημείωσε ότι οι σύγχρονοι προγραμματιστές πρέπει επίσης να είναι προσωπικότητες της κάμερας για να πετύχουν, κάτι που θεωρεί αντίθετο με τα δικά του δυνατά σημεία.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity