Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Απέχουμε πολύ από την κυκλοφορία του Prince of Persia: The Sands of Time Remake

*
To Prince of Persia: The Sands of Time Remake έχει ακόμα πάρα πολύ δρόμο μέχρι να φτάσει στα ράφια των καταστημάτων. Τον Μάΐο του 2022, η Ubisoft Montreal ανέλαβε τα ηνία της ανάπτυξης από τις Ubisoft Pune και Ubisoft Mumbai και τώρα, ο παραγωγός Jean-Francois Naud και ο director Michael McIntyre δηλώνουν ότι το project βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο. Σημειώνουν επίσης ότι το παιχνίδι δεν θα δώσει το "παρών" στο Ubisoft Forward στις 12 Ιουνίου.

"Όσον αφορά την πρόοδο της ανάπτυξης, είμαστε σε φάση αξιολόγησης ιδεών αυτή τη στιγμή", είπε ο Naud. "Από τότε που αναλάβαμε το project, εξετάζουμε τα σχόλια από την κοινότητα και αναζητούμε τον δικό μας τρόπο να δημιουργήσουμε το παιχνίδι. Τώρα, χτίζουμε την ομάδα, ορίζουμε τις προτεραιότητες, συνθέτουμε πρωτότυπα, δοκιμάζουμε στοιχεία και εξετάζουμε πώς μπορούμε να συμπεριλάβουμε και το feedback της κοινότητας στην ανάπτυξη. Είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο και οι παίκτες δεν θα πρέπει να περιμένουν να ακούσουν περισσότερα για το παιχνίδι φέτος, αλλά να είστε βέβαιοι ότι όλοι βάζουμε τις δυνάμεις και την καρδιά μας σε αυτό το project".


To Prince of Persia: The Sands of Time Remake ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 18 Μαρτίου 2021, για PlayStation 4, Xbox One και PC. Ανακοινώθηκε στη συνέχεια ότι θα καθυστερήσει το λανσάρισμά του και η ευθύνη της ανάπτυξης άλλαξε χέρια.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*