Ο αριθμός των εργαζομένων που απολύονται δεν ανακοινώθηκε και η Bungie δήλωσε ότι θα μοιραστεί περισσότερα για το μέλλον της σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Ακολουθεί το πλήρες μήνυμα της Bungie παρακάτω:
Με μεγάλη θλίψη, ανακοινώνουμε τη μείωση του προσωπικού καθώς αναδιοργανώνουμε την Bungie.
Ως ηγέτες της Bungie, πρώην και νυν, αναγνωρίζουμε ότι το Destiny 2 δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τα τελευταία χρόνια. Μετά το τελευταίο content update του Destiny 2 και με τα μελλοντικά μας projects να βρίσκονται ακόμα σε πρώιμη φάση, δυστυχώς δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να λειτουργούμε με το προηγούμενο μέγεθός μας.
Γνωρίζουμε ότι αυτή η απόφαση έχει βαθύ αντίκτυπο στα άτομα που επηρεάζονται, στις οικογένειες, τους φίλους και τους συναδέλφους τους. Ενώ αυτές οι αλλαγές είναι απαραίτητες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του studio τώρα και για το μέλλον, αυτό δεν μειώνει τη δυσκολία αυτής της στιγμής ή τον αντίκτυπο που έχει σε όσους επηρεάζονται.
Αργότερα, θα μοιραστούμε περισσότερα για το μέλλον με όλους εσάς, αλλά σήμερα δεν είναι αυτή η μέρα.
Σήμερα, θέλουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη και τη συμπόνια μας σε κάθε μέλος της ομάδας της Bungie που έχει επηρεαστεί και σε όσους παραμένουν.
Ελπίζουμε να κάνετε το ίδιο.
-Bungie



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity