Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Απολύσεις και στη Virtuos των Elder Scrolls 4: Oblivion και Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

*
Η Virtuos, το γνωστό στούντιο που έχει αναλάβει σημαντικές δουλειές σε παιχνίδια όπως το The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered και λειτουργεί ως βασικός συνεργάτης για το επερχόμενο Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, βρίσκεται αντιμέτωπη με μαζικές απολύσεις, παρά τις πρόσφατες επιτυχίες της. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Γάλλου δημοσιογράφου Gauthier Andres, περίπου 300 εργαζόμενοι, δηλαδή το 7% του προσωπικού της Virtuos σε παγκόσμιο επίπεδο, χάνουν τη δουλειά τους σε διάφορες τοποθεσίες σε ΗΠΑ, Ασία και Ευρώπη, με τις μεγαλύτερες περικοπές να ξεκινούν από την Κίνα και να επεκτείνονται και στα γαλλικά παραρτήματα της εταιρείας.

Παρά την εμπορική και κριτική επιτυχία του Oblivion Remastered, οι απολύσεις αποδίδονται εν μέρει σε μια πολιτική «υπερεπένδυσης στην ποιότητα» χωρίς ωστόσο το στούντιο να λαμβάνει ποσοστά επί των πωλήσεων, γεγονός που κατά τη διοίκηση αμφισβητεί την κερδοφορία τέτοιων έργων για την ίδια. Μετά την ολοκλήρωση του Oblivion, «πάγωσαν» οι αυξήσεις μισθών και μειώθηκαν τα μπόνους, αφήνοντας το προσωπικό να ανησυχεί για μελλοντικές απολύσεις, οι οποίες τελικά ανακοινώθηκαν και προκάλεσαν απεργία στη Virtuos Lyon, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται για τη διαχείριση και το μέλλον της εταιρείας.


Παράλληλα, η Virtuos φαίνεται να έχει επιταχύνει τη στροφή της στη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, καθώς εφαρμογή υποχρεωτικών εκπαιδεύσεων ΑΙ σε όλους τους εργαζόμενους τον περασμένο χρόνο δείχνει μια προσπάθεια αλλαγής στο μοντέλο ανάπτυξης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κύμα απολύσεων στη Virtuos ακολουθεί ένα γενικότερο μοτίβο στον κλάδο των videogames, με εταιρείες να μειώνουν το προσωπικό τους ακόμη και ύστερα από επιτυχημένα projects, εντείνοντας την αβεβαιότητα για το εργασιακό μέλλον πολλών δημιουργών και τεχνικών στον χώρο. Οι απολύσεις αυτές, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν θα επηρεάσουν την κυκλοφορία του Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, καθώς το κομμάτι της Virtuos ήταν υποστηρικτικό και όχι βασικό στην ανάπτυξη του τίτλου.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*