Παρά την εμπορική και κριτική επιτυχία του Oblivion Remastered, οι απολύσεις αποδίδονται εν μέρει σε μια πολιτική «υπερεπένδυσης στην ποιότητα» χωρίς ωστόσο το στούντιο να λαμβάνει ποσοστά επί των πωλήσεων, γεγονός που κατά τη διοίκηση αμφισβητεί την κερδοφορία τέτοιων έργων για την ίδια. Μετά την ολοκλήρωση του Oblivion, «πάγωσαν» οι αυξήσεις μισθών και μειώθηκαν τα μπόνους, αφήνοντας το προσωπικό να ανησυχεί για μελλοντικές απολύσεις, οι οποίες τελικά ανακοινώθηκαν και προκάλεσαν απεργία στη Virtuos Lyon, με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται για τη διαχείριση και το μέλλον της εταιρείας.
Παράλληλα, η Virtuos φαίνεται να έχει επιταχύνει τη στροφή της στη χρήση γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, καθώς εφαρμογή υποχρεωτικών εκπαιδεύσεων ΑΙ σε όλους τους εργαζόμενους τον περασμένο χρόνο δείχνει μια προσπάθεια αλλαγής στο μοντέλο ανάπτυξης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κύμα απολύσεων στη Virtuos ακολουθεί ένα γενικότερο μοτίβο στον κλάδο των videogames, με εταιρείες να μειώνουν το προσωπικό τους ακόμη και ύστερα από επιτυχημένα projects, εντείνοντας την αβεβαιότητα για το εργασιακό μέλλον πολλών δημιουργών και τεχνικών στον χώρο. Οι απολύσεις αυτές, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν θα επηρεάσουν την κυκλοφορία του Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, καθώς το κομμάτι της Virtuos ήταν υποστηρικτικό και όχι βασικό στην ανάπτυξη του τίτλου.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity