Πριν από την κυκλοφορία, πολλοί περίμεναν ότι τα first party gsmes Switch 2 θα χρησιμοποιούσαν την τεχνολογία αναβάθμισης DLSS της NVIDIA. Στην πράξη, η υιοθέτηση του DLSS είναι σχεδόν ανύπαρκτη, προκαλώντας κριτική ότι η Nintendo είναι «αργή και πίσω» από τους ανταγωνιστές της.
Αντί για DLSS, τα παιχνίδια του Switch 2 βασίζονται στον μηχανισμό αναβάθμισης FSR1 της AMD.
Οι αναλυτές περιγράφουν το FSR1 ως ξεπερασμένο και κατώτερο τόσο από το DLSS όσο και από τις νεότερες εκδόσεις του FSR. Ακόμα, η υποστήριξη για anti- aliasing είναι σε πολύ βασικό επίπεδο όσον αφορά τα first party games.
Μια πρόσφατη ανάλυση του Digital Foundry αποδίδει την απουσία του DLSS στην ξεπερασμένη in- game engine της Nintendo, η opo;ia δεν διαθέτει την απαραίτητη υποστήριξη για τη σύγχρονη τεχνολογία γραφικών. Αν θέλει να αξιοποιήσει πλήρως το βελτιωμένο hardware του Switch 2, η Nintendo θα πρέπει να προβεί οπωσδήποτε σε αναβάθμιση.
Για την ώρα υπάρχουν ενδείξεις ότι το DLSS ενδέχεται να προστεθεί αργότερα. Cyberpunk 2077 στο Switch 2 υποστηρίζει ήδη το DLSS.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η Nintendo θα ενσωματώσει το DLSS στα αποκλειστικά first party games μόλις αναβαθμιστεί η in-game engine.
Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity