Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Call of Duty: Σε λάθος οφείλει την ύπαρξή του ένας δημοφιλής χάρτης

*
Developer της Infinity Ward αποκάλυψε ότι ένας από τους πλέον δημοφιλείς χάρτες στην ιστορία του Call of Duty, ο Shipment κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Περιλήφθηκε στο Call of Duty 4: Modern Warfare του 2007 κατά λάθος και όταν έγινε αντιληπτό το πόσους παίκτες είχε προσελκύσει, αποφασίστηκε η παραμονή του. Πλέον αποτελεί ορόσημο για τη σειρά, επανασχεδιάστηκε και επανακυκλοφόρησε αρκετές φορές, έχοντας εμφανιστεί σε 11 παιχνίδια Call of Duty.

Μιλώντας στο Dexerto, ο Multiplayer Design Director της Infinity Ward, Geoff Smith, αποκάλυψε ότι ο Shipment ήταν αρχικά ένας couch multiplayer map- στην καλύτερη περίπτωση- κάτι σε split-screen που προοριζόταν για εσωτερικές δοκιμές. Κατά λάθος βρέθηκε στην playlist όταν το COD 4 προωθήθηκε για παραγωγή και απλά παρέμεινε εκει. Ουσιαστικά, δεν χρειαζόταν να αφαιρεθεί. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*