Μιλώντας στο Dexerto, ο Multiplayer Design Director της Infinity Ward, Geoff Smith, αποκάλυψε ότι ο Shipment ήταν αρχικά ένας couch multiplayer map- στην καλύτερη περίπτωση- κάτι σε split-screen που προοριζόταν για εσωτερικές δοκιμές. Κατά λάθος βρέθηκε στην playlist όταν το COD 4 προωθήθηκε για παραγωγή και απλά παρέμεινε εκει. Ουσιαστικά, δεν χρειαζόταν να αφαιρεθεί. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.

Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity