Σε μια μεταγενέστερη συνέντευξη, ο Cazorla εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την αναγνώριση του Cox και εξήγησε τη διαδικασία παραγωγής, σημειώνοντας ότι η καταγραφή των κινήσεων και η ηχογράφηση της φωνής έγιναν σε διαφορετικά στάδια, μια συνήθης πρακτική στην ανάπτυξη παιχνιδιών.
Τόνισε ότι ο Gustave προέκυψε από τη συνεργασία πολλών ηθοποιών, σεναριογράφων και προγραμματιστών. Αναφερόμενος στην αναγνώριση των βραβείων, ο Cazorla πρότεινε ότι η απομόνωση μεμονωμένων ηθοποιών μπορεί να παραβλέψει σημαντικούς συντελεστές, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο δημιουργούνται τα παιχνίδια.
Αντίθετα, υποστήριξε ότι η τιμή των χαρακτήρων ως σύνολο —μια προσέγγιση που χρησιμοποιείται από τα βραβεία DICE— αντανακλά καλύτερα τη συνεργατική φύση της αφήγησης και της ερμηνείας στα video games.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity