"Η προτεραιότητα ήταν ότι η βασική εμπερία θα έπρεπε να τρέχει καλά. Και βασικά η αλλαγή στις προτεραιότητες σήμαινε ότι τα άλλα R&D projects έπρεπε να πάνε στο περιθώριο. Με το Cyberpunk θέλαμε να κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα και έπρεπε να προσηλωθούμε λέγοντας, ΟΚ ποιο είναι το σημαντικό κομμάτι; Ναι, ας το κάνουμε πραγματικά καλό", είπε ο Weber.

Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity