Ο συνθέτης Woodkid (Yoann Lemoine) αποκάλυψε σε μια συνέντευξη ότι ο Kojima ένιωθε ότι το παιχνίδι «δεν ήταν αρκετά πολωτικό» και γι' αυτό αναθεώρησε μέρη του σεναρίου και βασικά στοιχεία του gameplay.
Ο Kojima πιστεύει ότι αν κάτι αρέσει σε όλους αμέσως, είναι πολύ συμβατικό ή «mainstream». Ο στόχος του είναι να κάνει τους παίκτες να αγαπήσουν πράγματα που μπορεί να μην τους αρέσουν στην αρχή.
Αυτή η δημιουργική φιλοσοφία άφησε έντονη εντύπωση στον Woodkid, ο οποίος θαύμασε την προσήλωση του Kojima στο συναισθηματικό βάθος και στην πρόκληση των προσδοκιών των παικτών.
Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιουνίου αποκλειστικά για PlayStation 5 και το enternity.gr θα σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του τρεις ημέρες πριν, με το review που ετοιμάζει ο Παναγιώτης Πετρόπουλος.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity