Το Red Dead Redemption 2 έχει πάρα πολλές λεπτομέρειες που ένα μεγάλο ποσοστό των παικτών δεν θα δουν ποτέ και αυτό κάνει τα παιχνίδια της Rockstar πιο ιδιαίτερα σύμφωνα με τον πρώην designer της εταιρίας Ben Hinchliffe. Ο Hinchcliffe δούλευε στο studio από το 2009 έως το 2022 και πρόσφατα εμφανίστηκε στο GTAVloclock podcast. Σε ένα σημείο, ο designer μίλησε για μια αποστολή του Red Dead Redemption 2 όπου οι παίκτες έπρεπε να κλέψουν ένα moonshine wagon. Αρκετοί ήταν αυτοί που το έκαναν χωρίς δεύτερη σκέψη, ωστόσο η ιστορία έχει συνέχεια.
Συγκεκριμένα, αναφέρει πως: "Υπάρχει ένα moonshine wagon που πρέπει να συναντήσετε στη μέση της γέφυρας και να το κλέψετε. Αν το καταφέρετε συνεχίζετε κανονικά την αποστολή και το πάτε στον professor. Ωστόσο, αν δεν το κάνετε και ο ακολουθήσετε, θα φτάσετε σε ένα bandit camp",
O designer μίλησε για το πως χειρίζεται τα σενάρια της η Rockstar Games στα sandboxes της και πως αριθμός των υποθετικών σεναρίων που τρέχουν στο μυαλό των παικτών, όπως και ο αριθμός των λεπτομερειών, κάνουν τα παιχνίδια της εταιρίας τόσο καλά.Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity