Όπως ήδη γνωρίζετε, η ανάπτυξη του Donkey Kong Bananza ξεκίνησε στο original Nintendo Switch. Όμως πολύ γρήγορα οι developers ήρθαν αντιμέτωποι με περιορισμούς, ιδίως όσον αφορά τη μνήμη του συστήματος και την επεξεργαστική ισχύ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να στραφούν στο Nintendo Switch 2. Στο σύστημα αυτό τους δόθηκε η δυνατότητα προσθήκης περισσότερων αντικειμένων στο παιχνίδι για ένα πλουσιότερο περιβάλλον όπου τα πάντα καταστρέφονται. Επιπλέον υπήρξε υποστήριξη της νέας τεχνολογίας voxel, η οποία απαιτούσε σημαντικά περισσότερη μνήμη. Έτσι, υλοποιήθηκαν ιδέες που προηγουμένως θεωρούνταν «υπερβολικά απαιτητικές».
Τώρα, αποκαλύφθηκαν εικόνες που δείχνουν σημαντικές διαφορές στις λεπτομέρειες του περιβάλλοντος και τη ζωντάνια μεταξύ των δύο εκδόσεων. Η ισχύς του Switch 2 επέτρεψε τη δημιουργία πληρέστερων, πιο ζωντανών κόσμων.
Οι Kenta Motokura & Kazuya Takahashi εξήγησαν ότι η τεχνολογία voxel τους βοήθησε τα μέγιστα να δημιουργήσουν αυτό που είχαν στο μυαλό τους, καθώς μπόρεσαν να ξεπεράσουν τα όρια του original Nintendo Switch.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity