Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Eiji Aonuma: Παλαιάς κοπής τα γραμμικα παιχνίδια λέει ο παραγωγός των Zelda

*
Ο Eiji Aonuma, παραγωγός των παιχνιδιών της σειράς The Legend of Zelda, πρόσφατα παραχώρησε μια συνέντευξη στο IGN όπου, μεταξύ άλλων, σχολίασε το θέμα της γραμμικότητας των παιχνιδιών.

Τα πρόσφατα παιχνίδια της σειράς The Legend of Zelda, Breath of the Wild και Tears of the Kingdom, έκαναν στροφή στον σχεδιασμό ανοιχτού κόσμου όπου οι παίκτες απόλαυσαν τεράστια ελευθερία που ποτέ άλλοτε δεν είχαν ζήσει στη σειρά. Βέβαια, η γραμμικότητα των παλαιότερων τίτλων, είτε σχετικά περιορισμένη (Ocarina of Time) είτε πιο αυστηρή (Skyward Sword) αποτελούσε πλέον παρελθόν.


Αναφερόμενος στο θέμα της γραμμικότητας των παλαιότερων τίτλων και πώς βλέπει το συγκεκριμένο ζήτημα, δήλωσε:

"Λοιπόν, νομίζω ότι εμείς ως άνθρωποι έχουμε την τάση να θέλουμε αυτό που δεν έχουμε αυτήν τη στιγμή και έχουμε την αντίληψη πως τα πράγματα είναι καλύτερα στην απέναντι πλευρά. Αλλά πιστεύω επίσης ότι με την ελευθερία που έχουν οι παίκτες στα πιο πρόσφατα παιχνίδια της σειράς… υπάρχει ακόμα ένα καθορισμένο μονοπάτι, απλώς τυχαίνει να είναι το μονοπάτι που επέλεξαν. Οπότε νομίζω ότι αυτό είναι ένα πράγμα που μου αρέσει να υπενθυμίζω στον εαυτό μου σχετικά με τα τρέχοντα παιχνίδια που κάνουμε".

"Αλλά επίσης, είναι ενδιαφέρον όταν ακούω ανθρώπους να λένε αυτά τα πράγματα και αναρωτιέμαι, "Γιατί θέλετε να επιστρέψετε σε ένα είδος παιχνιδιού όπου είστε πιο περιορισμένοι ή πιο περιορισμένοι στα είδη των πραγμάτων που μπορείτε να κάνετε ή στους τρόπους που μπορείτε να παίξετε;" Αλλά καταλαβαίνω αυτή την επιθυμία που έχουμε για νοσταλγία, και έτσι μπορώ να καταλάβω και αυτή την άποψη".

Τα δύο τελευταία παιχνίδια της σειράς απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές και αποτέλεσαν πρότυπο για πολλούς άλλους δημιουργούς, παρουσιάζοντας ολοκαίνουριες ιδέες και προσεγγίσεις στο είδος των παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου. Παρότι ήταν επιτυχημένα από κάθε άποψη -πωλήσεις, ανταπόκριση κοινού και κριτικών- ο κόσμος τους φαίνεται πως δεν θα εμφανιστεί στα επόμενα παιχνίδια της σειράς, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο Aonuma.

Με λίγα λόγια, το επόμενο παιχνίδι The Legend of Zelda θα δοκιμάσει κάτι εντελώς νέο, κρατώντας την προσέγγιση ανοιχτού κόσμου και την ελευθερία όμως σε άλλο σκηνικό. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*