H Sega έφτιαχνε συνήθως μικρά projects, τριών ατόμων για τρεις μήνες. Το Sonic ωστόσο έλαβε μεγαλύτερο budget και ομάδα, φτάνοντας τους πέντε εργαζόμενους μέσα σε 14 μήνες. Παρά την επιτυχία του παιχνιδιού, το budget έφερε εσωτερικές διαμάχες και ο Yuji Naka, ο προγραμματιστής και ένας εκ των δημιουργών του παιχνιδιού, άκουσε όλα τα παράπονα από την διοίκηση. Εκνευρισμένος και με απολαβές κάτω του φυσιολογικού, ο Naka έφυγε από τη Sega, ωστόσο επέστρεψε όταν ο Cerny ίδρυσε το STI και δούλεψαν μαζί στο Sonic 2.
O Cerny αναφέρει πως κανένας στη Sega δεν περίμενε το Sonic να γίνει τόσο τεράστιο. Η Sega of America αρχικά δεν ήθελε να φτιαχτεί το sequel. Η στάση της άλλαξε όταν το παιχνίδι εκτοξεύθηκε μέσα στα Χριστούγεννα και ξεκίνησε η ανάπτυξη του Sonic 2. Παράλληλα, στην Ιαπωνία, μια άλλη ομάδα έφτιαχνε το Sonic CD.
O Cerny επιπλέον αναφέρει πως οι συνθήκες εργασίας στη Sega ήταν πολύ δύσκολες, ειδικότερα υπό την ηγεσία του Hayao Nakayama, ο οποίος αν και σκληρός, ήξερε από ανάπτυξη παιχνιδιών. Το να φύγει από τη Sega μετά από επτά χρόνια ήταν η πιο υγιεινή επιλογή του Cerny.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity