Για τους λόγους των αναβολών μίλησαν πρόσφατα στο TheGamer ο director Cho Yonghee και ο παραγωγός Naoto Oyama. Ο πρώτος αποκάλυψε ότι, ως επί το πλείστον, οι καθυστερήσεις οφείλονταν στην προσπάθεια εξισορρόπησης των μηχανισμών του παιχνιδιού μέχρι τελειότητας.
«Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για την καθυστέρηση», δήλωσε ο Yonghee. «Υπήρξαν πολλές δοκιμές και λάθη και ατελείωτες συζητήσεις για να δούμε τι θα μπορούσε να πετύχει και τι θα λειτουργούσε καλύτερα».
Αναλύοντας τα σχόλια του Yonghee, ο Oyama δήλωσε:
«Η ύπαρξη των δύο μηχανισμών, του hacking της Diana και του shooting του Hugo, ήταν ένας από τους λόγους που μας έκαναν να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο σε αυτό το παιχνίδι», είπε. «Πήραμε το χρόνο μας για να τα ισορροπήσουμε όλα».
Ωστόσο, η πρόωρη αποκάλυψή του, έδωσε σημαντικό κίνητρο την ομάδα, όπως αποκαλύφθηκε στη συνέντευξη. Ο Yonghee είπε:
«Το να ανακοινώσουμε το παιχνίδι τόσο νωρίς μας έδωσε κίνητρο», είπε ο Yonghee. «Αν δεν είχαμε κυκλοφορήσει εκείνο το trailer τότε, το Pragmata μπορεί να μην ήταν το ίδιο παιχνίδι που είναι σήμερα».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity