Η πατέντα καλύπτει έναν μηχανισμό παιχνιδιού όπου ένας παίκτης καλεί έναν δευτερεύοντα χαρακτήρα να πολεμήσει εκ μέρους του, είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα — παρόμοια με το Pokémon. Ο Squires ανέφερε δύο παλαιότερες πατέντες — Yabe (2002, Konami) και Taura (2020, Nintendo) — που περιγράφουν παρόμοιους μηχανισμούς, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την καινοτομία της πατέντας του 2025.
Η επανεξέταση θα μπορούσε να επηρεάσει την ικανότητα της Nintendo να επιβάλει την πατέντα σε άλλα παιχνίδια με παρόμοιους μηχανισμούς, όπως το Persona ή το Pikmin.
Σημειώνεται πως η Nintendo έχει ασκήσει αγωγή κατά της Pocketpair, της εταιρείας που ανέπτυξε το Palworld, για φερόμενη παραβίαση των μηχανισμών σύλληψης τεράτων. Ωστόσο, ο νόμος περί πατεντών δεν απαιτεί από τη Nintendo να ασκήσει αγωγή κατά κάθε παραβάτη για να διατηρήσει τα δικαιώματά της.
Πρόσφατα, στη Nintendo δεν καταχωρήθηκε παρόμοια πατέντα στην Ιαπωνία λόγω των υφιστάμενων μηχανισμών σε παιχνίδια όπως Ark, Craftopia, Monster Hunter 4 και Pokémon Go.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity