Αυτοί που ξεχωρίζουν είναι οι «hyper enthusiast, price-insensitive» παίκτες, οι οποίοι στηρίζουν ουσιαστικά τις πωλήσεις στη non-free-to-play αγορά, αγοράζοντας αδιάκριτα πολλούς τίτλους ετησίως - ακόμα και πιο ακριβές εκδόσεις όπως Deluxe ή Collector’s Editions. Αυτή η τάση εξηγεί τα παράδοξα στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών όπως η Sony, η οποία αυξάνει τα κέρδη της ακόμη και αν το ποσοστό των νέων αγοραστών κονσόλας παραμένει στάσιμο.
Οι περισσότεροι χρήστες αγοράζουν μόνο λίγους τίτλους, ενώ μια μικρή ομάδα δημιουργεί backlogs και αγοράζει ό,τι την ενδιαφέρει τη δεδομένη στιγμή, δίνοντας έμφαση στην ποικιλία αντί για ποσότητα. Αυτό το φαινόμενο αναδεικνύει τις ιδιάζουσες συνήθειες των gamers και εξηγεί γιατί οι εταιρείες είναι τόσο προσεκτικές ως προς τα release windows των μεγαλύτερων κυκλοφοριών, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές δεν προτίθενται να αποκτήσουν πάνω από δύο παιχνίδια ανά έτος.
Hyper enthusiast, price-insensitive players are really keeping things going, especially in the non f2p gaming space. According to Circana's Q3 2025 Future of Games, only 4% of US video game players buy a new game more often than once per month, with a third of players not buying any games at all.
— Mat Piscatella (@matpiscatella.bsky.social) October 2, 2025 at 7:54 PM
[image or embed]
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity