Ένα επίσημο blog post ανέβηκε στο επίσημο site στις 12 Μαΐου, αλλά έκτοτε έχει υποστεί πολλά edits. Η αρχική μορφή του έγραφε πως η ομάδα του Overwatch 2 πειραματιζόταν με το εργαλείο, αλλά αυτή η πρόταση πλέον έχει αφαιρεθεί. Ο Dylan Snyder, senior game designer του Overwatch 2 ανακοίνωσε στο Twitter σε απάντησή του σε δημοσιογράφο, πως το κομμάτι για την ομάδα του συγκεκριμένου τίτλου αφαιρέθηκε, καθώς δεν το χρησιμοποιούσε και μάλιστα δεν γνώριζε καν πως υπήρχε τέτοιο εργαλείο.
Funnily enough, they removed the part of the post that mentioned it is in use in Overwatch 2 and Vanguard.
— Imran Khan (@imranzomg) May 14, 2022
Luckily, I screenshot blog posts I report about. You’re welcome, Activision! https://t.co/QNFpRKiBps pic.twitter.com/0tk8TGjFZk
H character artist του Overwatch Melissa Kelly, ήταν πολύ πιο αυστηρή στα λόγια της σχετικά με το εργαλείο. Στον προσωπικό της λογαριασμό, ανάρτησε ένα tweet στο οποίο υποστηρίζει πως η εταιρεία τους κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να καταστρέψει την καλή θέληση των developers που εργάζονται στα παιχνίδια της.
God I swear our own company tries so hard to slaughter any good will the actual devs who make the game have built
— melissa kelly (@_mlktea) May 14, 2022
Overwatch doesn't even use this creepy distopian chart, our writers have eyes. The artists: have eyes. Producers, directors, etc, as far as I know also all have eyes https://t.co/WEMRf8QmBu
O Valentine Powell, senior UI engineer του World of Warcraft είπε πως δεν έχει ξανακούσει για το Diversity Space Tool και δήλωσε τον τρόπο με τον οποίο πιστεύει πως μπορούν να αυξήσουν την ποικιλότητα χαρακτήρων στα παιχνίδια τους δίχως να προσβάλλουν κάποια κοινωνική ομάδα.
So uh, this is the first I'm ever seeing about this diversity space tool. Imo, the way we truly increase representation in our games is to have diverse gamedevs in the rooms where decisions are made. There is no substitute for lived experience.
— Valentine Powell (@valentine_irl) May 14, 2022
H Activision Blizzard έκτοτε έχει κάνει σχόλια για τις αντιδράσεις και δήλωσε υπεύθυνα πως έχει κάνει αλλαγές στο αρχικό blog post για το εργαλείο.
We have updated the post to clarify the purpose of this tool, which is one small component of our broader DE&I efforts and is not intended to be a replacement for diverse perspectives. We regret any offense that the original post may have caused. (2/2)
— Activision Blizzard (@ATVI_AB) May 14, 2022
Συνέχισε για να τονίσει πως σκοπός του εργαλείου δεν ήταν σε καμία περίπτωση να μειώσει την αξία της προσπάθειας των ομάδων ανάπτυξης, ούτε να αλλάξει τις πολιτικές πρόσληψης εργαζομένων, αλλά να αναγνωρίσει σημεία για βελτίωση.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity