Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εργαζόμενοι της Activision Blizzard αντιδρούν στο νέο diversity tool της εταιρείας

*
Το Diversity Space Tool είναι ένα εργαλείο που ανέπτυξε η King για λογαριασμό της Activision Blizzard. Ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2016 και ανακοινώθηκε στις 12 Μαΐου 2022. Ο σκοπός του ήταν να αυξήσει την διαφορετικότητα/ποικιλότητα σε χαρακτήρες στις εξής κατηγορίες: διαφορετικές κουλτούρες, σεξουαλικές προτιμήσεις, εθνικότητα, ταυτότητα φύλου, σωματότυπο και φυσική ικανότητα. Δυστυχώς για την εταιρεία, το εργαλείο πέτυχε ακριβώς το αντίθετο, αφού υπήρξε άμεση αρνητική κριτική από την κοινότητα και τους εργαζομένους της εταιρείας. Το κύριο παράπονο ήταν πως το νέο software εκμηδενίζει την σημασία της διαφορετικότητας σε ένα checklist με “ναι” και “όχι”.

Ένα επίσημο blog post ανέβηκε στο επίσημο site στις 12 Μαΐου, αλλά έκτοτε έχει υποστεί πολλά edits. Η αρχική μορφή του έγραφε πως η ομάδα του Overwatch 2 πειραματιζόταν με το εργαλείο, αλλά αυτή η πρόταση πλέον έχει αφαιρεθεί. Ο Dylan Snyder, senior game designer του Overwatch 2 ανακοίνωσε στο Twitter σε απάντησή του σε δημοσιογράφο, πως το κομμάτι για την ομάδα του συγκεκριμένου τίτλου αφαιρέθηκε, καθώς δεν το χρησιμοποιούσε και μάλιστα δεν γνώριζε καν πως υπήρχε τέτοιο εργαλείο.




H character artist του Overwatch Melissa Kelly, ήταν πολύ πιο αυστηρή στα λόγια της σχετικά με το εργαλείο. Στον προσωπικό της λογαριασμό, ανάρτησε ένα tweet στο οποίο υποστηρίζει πως η εταιρεία τους κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να καταστρέψει την καλή θέληση των developers που εργάζονται στα παιχνίδια της.



O Valentine Powell, senior UI engineer του World of Warcraft είπε πως δεν έχει ξανακούσει για το Diversity Space Tool και δήλωσε τον τρόπο με τον οποίο πιστεύει πως μπορούν να αυξήσουν την ποικιλότητα χαρακτήρων στα παιχνίδια τους δίχως να προσβάλλουν κάποια κοινωνική ομάδα.



H Activision Blizzard έκτοτε έχει κάνει σχόλια για τις αντιδράσεις και δήλωσε υπεύθυνα πως έχει κάνει αλλαγές στο αρχικό blog post για το εργαλείο.



Συνέχισε για να τονίσει πως σκοπός του εργαλείου δεν ήταν σε καμία περίπτωση να μειώσει την αξία της προσπάθειας των ομάδων ανάπτυξης, ούτε να αλλάξει τις πολιτικές πρόσληψης εργαζομένων, αλλά να αναγνωρίσει σημεία για βελτίωση. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*