Το FBC: Firebreak συνεχίζει να μην είναι τόσο επιτυχημένο, όσο ήλπιζε η Remedy Entertainment. Πρόκειται για την πρώτη απόπειρα του studio στον τομέα του multiplayer και το παιχνίδι δεν έλαβε ιδιαίτερα καλές κριτικές. Με φόντο το σύμπαν του Control, ο τίτλος δέχτηκε έντονη κριτική για το γεμάτο προβλήματα λανσάρισμά του του και την έλλειψη ουσιαστικού περιεχομένου. Τον περασμένο μήνα, ένα νέο update, με την ονομασία Breakpoint, είχε ως στόχο να διορθώσει αυτά τα θέματα και να προσθέσει περισσότερο περιεχόμενο, όπως νέα Crises και όπλα. Αν και φαινόταν ότι θα πετύχαινε τον στόχο του, η Remedy επιβεβαίωσε ότι αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα.
«Η Remedy αναγνωρίζει μια μη απόσβεση των κεφαλαιοποιημένων εξόδων ανάπτυξης και των κατανεμημένων δικαιωμάτων έκδοσης και διανομής που σχετίζονται με το FBC: Firebreak», λέει ο CEO του studio Tero Virtala σε μια ενημέρωση για τους επενδυτές που θα δημοσιοποιηθεί τις επόμενες ημέρες. «Ενώ εξισορροπούμε τις μελλοντικές επενδύσεις στον τίτλο, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε και να βελτιώνουμε το παιχνίδι σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες μακροπρόθεσμες προβλέψεις πωλήσεων».
Σχετικά με τα έξοδα που δεν έχουν αποσβεστεί, το ποσό φαίνεται να ανέρχεται στα €14,9 εκατομμύρια και έχει να κάνει με την ανάπτυξη και τη διανομή.Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity