Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Γερουσιαστής των Η.Π.Α. κατηγορεί τη Sony για μονοπώλιο στην Ιαπωνία

*
Τη στιγμή που η Sony και η Microsoft συνεχίζουν να "τσακώνονται" για την πρόταση εξαγοράς της Activision Blizzard, όλο και περισσότεροι- από αυτούς που ο λόγος τους "μετράει"- μπαίνουν στην κουβέντα.

Μια από αυτούς είναι η γερουσιαστής των Δημοκραττικών, Maria Cantwell (που εκπροσωπεί την πολιτεία της Washington), η οποία αναφέρθηκε στο φάσμα του μονοπωλίου της Sony στην "αγορά παιχνιδιών υψηλής τεχνολογίας" και έφτασε στο σημείο να κάλεσε τους εμπορικούς εκπροσώπους των ΗΠΑ να συζητήσουν το θέμα με την Ιαπωνία, ως μέρος των συνεχιζόμενων διαπραγματεύσεων για το ψηφιακό εμπόριο.


Κατά τη διάρκεια ακρόασης της επιτροπής οικονομικών της Γερουσίας σχετικά με την «Ατζέντα Εμπορικής Πολιτικής του Προέδρου για το 2023», ο Cantwell είπε: "Μου λένε ότι η Sony ελέγχει ένα μονοπώλιο του 98% της αγοράς παιχνιδιών υψηλής ποιότητας, ωστόσο η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επέτρεψε στη Sony να εμπλακεί σε πρωτοφανή αντιανταγωνιστική συμπεριφορά, μέσω αποκλειστικών συμφωνιών και πληρωμών σε εκδότες παιχνιδιών, καθιερώνοντας στη συνείδηση των καταναλωτών παιχνίδια που είναι από τα πιο δημοφιλή στην Ιαπωνία".

Κατηγορώντας την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου της Ιαπωνίας ότι απέτυχε να διερευνήσει αυτή τη "συμπεριφορά αποκλειστικότητας", ρώτησε στη συνέχεια την εμπορική εκπρόσωπο των ΗΠΑ, Katherine Tai: «Τι πιστεύετε ότι μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα και να δημιουργήσουμε όρους ισότιμου ανταγωνισμού;».

Απαντώντας η Tai είπε ότι ενώ υπάρχουν επί του παρόντος συζητήσεις μεταξύ των κυβερνήσεων των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας σχετικά με την ψηφιακή οικονομία: "Αυτό είναι νέο για μένα, αλλά επιτρέψτε μου να μελετήσω και είμαι στην ευχάριστη θέση να το παρακολουθήσω με εσάς και την ομάδα σας".

Το θέμα είναι πως το 98% που αναφέρει η Cantwell απέχει μακράν από την πραγματικότητα, καθώς πρόκειται για ένα νούμερο που δεν περιλαμβάνει τα παιχνίδια για PC, Nintendo Switch και φορητές συσκευές. Ίσως αποτελεί μέρος της λεγόμενης "δημιουργικής σκέψης", καθώς ιδιαίτερα οι δύο τελευταίες κατηγορίες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην Ιαπωνία, pol;y περισσότερο από τα παιχνίδια της Sony.

Λάθος πληροφόρηση όπως φαίνεται.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*