Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Γιατί ακυρώθηκε το Black Panther από την ΕΑ

*
Η EA ανακοίνωσε πρόσφατα την ακύρωση του φιλόδοξου παιχνιδιού Black Panther, το οποίο αναπτυσσόταν από το νεοσύστατο στούντιο Cliffhanger Games, με αποτέλεσμα και το κλείσιμο του στούντιο και απολύσεις προσωπικού. Η είδηση προκάλεσε σοκ στους εργαζόμενους και στη βιομηχανία, καθώς το project είχε δημιουργήσει προσδοκίες για μια νέα, κορυφαία single-player εμπειρία στον κόσμο της Marvel.

Γιατί ακυρώθηκε τελικά Black Panther
Παρά το γεγονός ότι το παιχνίδι είχε περάσει πρόσφατα ένα σημαντικό ορόσημο ανάπτυξης και το στούντιο συνέχιζε να προσλαμβάνει προσωπικό, η διοίκηση της EA θεώρησε ότι η πρόοδος ήταν αργή: μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια, το project παρέμενε σε προ-παραγωγικό στάδιο, χωρίς να έχει προχωρήσει σε πλήρη ανάπτυξη. Αυτό οδήγησε σε «αναθεώρηση χαρτοφυλακίου» από την EA, η οποία αποφάσισε να διακόψει projects που δεν παρουσίαζαν επαρκή πρόοδο, συμπεριλαμβανομένου του Black Panther. Η εταιρεία επικαλέστηκε την ανάγκη να επικεντρωθεί σε «πιο σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης», δηλαδή σε τίτλους με μεγαλύτερη εμπορική προοπτική, όπως τα live-service και τα αθλητικά παιχνίδια.


Τι θα ήταν το παιχνίδι Black Panther
Το Black Panther σχεδιαζόταν ως ένα single-player, third-person, open-world παιχνίδι με πρωτότυπο σενάριο, σε συνεργασία με τη Marvel Studios. Η ανάπτυξη είχε ανατεθεί σε βετεράνους της βιομηχανίας, με επικεφαλής τον Kevin Stephens (πρώην Monolith, Shadow of Mordor). Το παιχνίδι θα αξιοποιούσε μια εξελιγμένη εκδοχή του περίφημου Nemesis System, με τους παίκτες να αναλαμβάνουν τον ρόλο ενός από τέσσερις υποψήφιους Black Panther (T’Challa, Shuri, M’Baku, Erik Killmonger) που θα διεκδικούσαν τον τίτλο του προστάτη της Wakanda. Οι βασικοί εχθροί θα ήταν οι Skrulls, οι εξωγήινοι μεταμορφωτές της Marvel, που θα μπορούσαν να πάρουν τη μορφή συμμάχων ή εχθρών, δημιουργώντας δυναμικές σχέσεις και ανατροπές στην πλοκή. Το εξελιγμένο Nemesis System θα επέτρεπε στους εχθρούς (και σε άλλους χαρακτήρες) να θυμούνται τις επιλογές και τις δράσεις του παίκτη, διαμορφώνοντας μοναδικές εμπειρίες και αντιπαλότητες, όπως συνέβη στα Shadow of Mordor/War.

Η ακύρωση του παιχνιδιού προκάλεσε έκπληξη στους εργαζόμενους, καθώς το project είχε πρόσφατα λάβει το «πράσινο φως» από τη διοίκηση και το στούντιο συνέχιζε να ενισχύει το δυναμικό του5. Η απόφαση εντάσσεται σε ένα ευρύτερο κύμα περικοπών και αναδιοργανώσεων στη βιομηχανία, με την EA να επικεντρώνεται σε πιο επικερδείς τομείς. Παρά την ακύρωση, οι φίλοι του Black Panther θα δουν τον χαρακτήρα σε άλλα projects, όπως το Marvel 1943: Rise of Hydra, που αναπτύσσεται από την Amy Hennig και τη Skybound Entertainment.

Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*