«Ας υποθέσουμε ότι δεν υπήρχαν περιορισμοί [στην τεχνητή νοημοσύνη]. Θα μπορούσαμε να πατήσουμε ένα κουμπί αύριο και να δημιουργήσουμε ένα αντίστοιχο του «Grand Theft Auto», καθώς και το σχέδιο μάρκετινγκ, και να το έχουμε έτοιμο;», είπε.
«Η απάντηση είναι όχι. Α, δεν μπορείτε να το κάνετε ακόμα, και Β, είμαι της άποψης ότι δεν θα καταλήξετε σε κάτι πολύ καλό. Θα καταλήξετε σε κάτι αρκετά περίπλοκο».
«Είτε αρέσει στους ανθρώπους στη Silicon Valley να το ακούνε αυτό είτε όχι, η τεχνητή νοημοσύνη είναι μεγάλα σύνολα δεδομένων, με πολλούς υπολογισμούς, συνδεδεμένα με ένα μεγάλο γλωσσικό μοντέλο. Τι είναι λοιπόν τα σύνολα δεδομένων κατά ορισμό; Είναι αναδρομικά».
Πρόσθεσε: «Για οτιδήποτε περιλαμβάνει υπολογισμό δεδομένων με αναδρομική προσέγγιση και LLM, η τεχνητή νοημοσύνη είναι πραγματικά καλή, και αυτό ισχύει για πολλά πράγματα που κάνουμε στην Take-Two. Οτιδήποτε δεν σχετίζεται με αυτό, θα είναι πραγματικά πολύ κακό... δεν υπάρχει δημιουργικότητα που μπορεί να υπάρχει, εξ ορισμού, σε οποιοδήποτε μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης, επειδή βασίζεται σε δεδομένα».
Ο Zelnick είπε ότι η Take-Two «στοχεύει στη δημιουργία βιώσιμων franchises», με πιο αξιοσημείωτο το Grand Theft Auto, του οποίου η πολυαναμενόμενη έκτη έκδοση θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος.
«Η δημιουργικότητα της ομάδας είναι εξαιρετική, και αυτό που προσπαθεί να κάνει η [θυγατρική της Take-Two] Rockstar Games, και μέχρι στιγμής έχει κάνει ξανά και ξανά, είναι να δημιουργήσει κάτι που πλησιάζει την τελειότητα», είπε.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity