Η αγγελία αυτή ταιριάζει και με τις προηγούμενες φήμες πως το Spider-Man 3 θα έχει standalone multiplayer.
Μένει να δούμε αν αυτές οι φήμες θα βγουν αληθινές.
«Ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για το The Witcher 4», λέει developer της CD Projekt RED
«Ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για το The Witcher 4», λέει developer της CD Projekt RED
Όπως αποκάλυψε το Tech4Gamers και ο χρήστης Lonelyfades στο Reddit, η InsomniacGames φαίνεται να ετοιμάζει ένα multiplayer project.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity