Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οι... σπεσιαλίστες των remasters στοχεύουν στην εποχή των Xbox 360 και PS3

*
Η Nightdive Studios είναι έτοιμη και πρόθυμη να φτιάξει remasters παιχνιδιών Xbox 360 και PS3. Η ομάδα ανάπτυξης ειδικεύεται στο να παίρνει κλασσικά polygonal games που δεν είναι πλέον playable σε μοντέρνο hardware και να κυκλοφορεί HD remasters αυτών σε PC και κονσόλες. Μερικά από αυτά τα παιχνίδια είναι το The Thing, η τριλογία Turok, το System Shock, το Forsaken και το Doom 64.

Σε πρόσφατη συνέντευξη με το VGC, ο υπεύθυνος του studio Stephen Kick και ο director of business development Larry Kuperman μίλησαν για την επιθυμία να φτιάξουν remasters παιχνιδιών που κυκλοφόρησαν μόνο σε Xbox 360 ή PlayStation 3.


"Είμαστε έτοιμοι. Θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα. Ήταν Xbox exclusive ή υπήρχε κάποιο PC version; Γιατί αυτό αλλάζει πολλά. Έχουμε το πηγαίο κώδικα; Αν ναι, πως είναι η ποιότητα του; Τι γίνεται με τα assets τους. Όλα πρέπει να τα ερευνήσουμε. Με αυτά, υπάρχουν μερικά πολύ καλά παιχνίδια που κυκλοφόρησαν εκείνη τη περίοδο που δεν πρέπει να χαθούν" αναφέρει ο Kuperman.

Από την άλλη, ο Kick πρόσθεσε: "Ας πούμε για ένα παιχνίδι όπως το Haze. Ας πούμε πως έχουμε πρόσβαση αυτό και ήταν η μεγάλη μας κυκλοφορία για το 2028. Θα πηγαίναμε στους αρχικούς designer και θα λέγαμε: 'Δεν πήγε όπως ελπίζατε, είμαστε σίγουροι πως έχετε σκεφτεί τι θα κάνατε διαφορετικά'. Είχαμε κάνει τέτοιες συζητήσεις με developers μερικών παιχνιδιών και τους δώσαμε την ευκαιρία να μας πουν ότι 'αυτό θα κάναμε διαφορετικά'. Στη περίπτωση του System Shock 2 Remastered και πολλών άλλων παιχνιδιών που κοιτάζαμε, όταν ξεκινήσαμε να τα μεταφέρουμε σε νέο hardware, μερικά από τα προβλήματα ξεκίνησαν να λύνονται μόνα τους όπως το framerate, refresh rate, texture resolution, streaming και τα loading times".

O Kick αναφέρει πως τα remaster παιχνιδιών του PlayStation 3 είναι πιο δύσκολα γιατί η κονσόλα έχει μοναδική αρχιτεκτονική, ωστόσο πιστεύει πολύ στην ομάδα του.

Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*