Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H ομάδα του Ghost of Yotei απαντάει γιατί δεν θα ασχοληθεί ποτέ η σειρά με την Ευρώπη

*
Το franchise του Ghost of Yotei παραμένει πιστό σε μια βασική ουσία που την καθορίζει και την ξεχωρίζει από άλλες. Ο επικεφαλής του στούντιο Sucker Punch, Brian Fleming, εξήγησε ότι ο πυρήνας της σειράς είναι το στοιχείο "κάποιος που κρατάει μια κατάνα". Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ο τρίτος τίτλος μπορεί να διαδραματίζεται οπουδήποτε στον κόσμο, όπως π.χ. στη Μποτσουάνα ή στο Λος Άντζελες, και να φέρει ακόμα τον τίτλο Ghost.

Σύμφωνα με τον Fleming, ένα Ghost game που εκτυλίσσεται στην φεουδαρχική Ευρώπη δεν έχει νόημα για το στούντιο, καθώς υπάρχουν ήδη πολλά παιχνίδια που γυρίζουν σε αυτή τη χρονική και γεωγραφική περίοδο, αλλά δεν ανταποκρίνονται στην "ουσία" των παιχνιδιών Ghost. Η φυσική ομορφιά της Ιαπωνίας θεωρείται αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας της σειράς, και για αυτό η σειρά θα συνεχίσει να έχει τον χαρακτήρα του ανοιχτού κόσμου με περιπέτειες, όπου κεντρικό ρόλο παίζει η χρήση της κατάνα.


Ο Fleming εξηγεί επίσης ότι, ενώ το στούντιο μπορεί να αλλάξει χρονικές περιόδους ή να εξερευνήσει διαφορετικές τοποθεσίες, υπάρχουν ξεκάθαρα "όρια" που το στούντιο δεν προτίθεται να ξεπεράσει, ώστε να διατηρήσει την ταυτότητα και το στυλ που οι φαν έχουν αγαπήσει.

Έκλεισε γνωστό ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα με PC parts

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sucker Punch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*