Ως φοιτητής, έπαιζε το παιχνίδι για έναν χρόνο, χάνοντας μαθήματα για να το απολαμβάνει στο σπίτι, και παρόλο που σήμερα δυσκολεύεται με το side-scrolling gameplay του, που περιορίζεται σε πηδήματα αριστερά-δεξιά, το θεωρεί κομβικό.
Παρά την ελάχιστη ιστορία του -μόνο μια απλή διάσωση μιας πριγκίπισσας από ένα "τέρας"- το pixel art και η αίσθηση περιπέτειας τον έπεισαν ότι τα video games θα ξεπερνούσαν μια μέρα τον κινηματογράφο, πυροδοτώντας την απόφασή του να μπει στον χώρο. Αυτά ανέφερε σε συνέντευξή του στο Wired Japan, τονίζοντας ακόμη επιρροές από σκηνοθέτες όπως οι Martin Scorsese, Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, Akira Kurosawa και ιδιαίτερα ο John Carpenter, που αψήφησε τα είδη.
Μπορείτε να δείτε όλη τη συνέντευξη στη συνέχεια.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity