Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hideo Kojima: «δεν θα ήμουν game dev αν δεν είχα γνωρίσει το Super Mario Bros.»

*
Ο δημιουργός των Metal Gear Solid και Death Stranding, Hideo Kojima, αποκάλυψε ότι το Super Mario Bros. τον οδήγησε στην βιομηχανία των video games, δηλώνοντας ότι χωρίς αυτό πιθανότατα δεν θα είχε γίνει game developer.

Ως φοιτητής, έπαιζε το παιχνίδι για έναν χρόνο, χάνοντας μαθήματα για να το απολαμβάνει στο σπίτι, και παρόλο που σήμερα δυσκολεύεται με το side-scrolling gameplay του, που περιορίζεται σε πηδήματα αριστερά-δεξιά, το θεωρεί κομβικό.


Παρά την ελάχιστη ιστορία του -μόνο μια απλή διάσωση μιας πριγκίπισσας από ένα "τέρας"- το pixel art και η αίσθηση περιπέτειας τον έπεισαν ότι τα video games θα ξεπερνούσαν μια μέρα τον κινηματογράφο, πυροδοτώντας την απόφασή του να μπει στον χώρο. Αυτά ανέφερε σε συνέντευξή του στο Wired Japan, τονίζοντας ακόμη επιρροές από σκηνοθέτες όπως οι Martin Scorsese, Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, Akira Kurosawa και ιδιαίτερα ο John Carpenter, που αψήφησε τα είδη.

Μπορείτε να δείτε όλη τη συνέντευξη στη συνέχεια.

Παίκτης κατάφερε και έβγαλε πάνω από 1 δισ. damage με τη Maelle στο Clair Obscur: Expedition 33 (video)

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*