Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Hideo Kojima: Παραδέχεται ότι έχει μάθει άπειρους τρόπους να σκοτώνει ανθρώπους και απορεί με ορισμένους developers

*
Σε πρόσφατη συνέντευξή του με το SSENSE, ο Hideo Kojima αναφέρθηκε εκτενώς στην προσωπική του ενασχόληση με στρατιωτική πρακτική εκπαίδευση και τις δεξιότητες που απέκτησε, τονίζοντας ότι έχει μάθει τόσους πολλούς τρόπους για να «σκοτώσει ανθρώπους», αν και, όπως παραδέχεται, όλο αυτό ξεκίνησε από την απογοήτευσή του για τον τρόπο που προσεγγίζουν αρκετοί σύγχρονοι developers τα πολεμικά παιχνίδια. 

Θεωρεί «λίγο λυπηρό» πως οι δημιουργοί αυτού του είδους παιχνιδιών συχνά «δεν γνωρίζουν πώς να αποσυναρμολογήσουν ή να χρησιμοποιήσουν καν όπλα στην πραγματικότητα, αν και φτιάχνουν πολεμικά παιχνίδια». Αυτό, κατά τον Kojima, στερεί μια βασική αυθεντικότητα και βάθος από τους τίτλους τους, ενώ οδηγεί στη μονοτονία και στην επανάληψη θεμάτων και μηχανισμών. Αναφέρει μάλιστα χαρακτηριστικά ότι είδε πολλά trailer από το Summer Game Fest της χρονιάς να μοιάζουν μεταξύ τους, παρουσιάζοντας «τους ίδιους μηχανισμούς, τα ίδια εφέ και τα ίδια σκηνικά, όπως εξωγήινοι, αίματα και κάστρα που καταρρέουν». Παράλληλα επισημαίνει πως κατανοεί το εμπορικό τους κοινό, αλλά επιμένει ότι η βιομηχανία των video games έχει ανάγκη από πραγματικά νέες ιδέες και από εμπειρίες στηριγμένες στην αλήθεια και στην προσωπική έρευνα.


Το παράδειγμα της δικής του ματιάς φαίνεται ξεκάθαρα στη δουλειά του πάνω σε σειρές όπως το Metal Gear αλλά και στο Death Stranding, όπου φροντίζει πάντα οι μηχανισμοί και οι εικόνες να αποδίδουν μια πειστική αίσθηση ρεαλισμού. Αυτή η προσκόλληση στη λεπτομέρεια δεν περιορίζεται μόνο στα όπλα και τις πολεμικές τεχνικές, αλλά επεκτείνεται συνολικά στον τρόπο που οραματίζεται και υλοποιεί νέα στοιχεία για το μέσο, με στόχο κάθε δημιουργός να προσφέρει κάτι ουσιαστικά καινοτόμο, όχι απλώς να επαναλαμβάνει όσα ήδη κυκλοφορούν στην αγορά. Κλείνοντας, ο Kojima υπενθυμίζει ότι αληθινά πρωτότυπα παιχνίδια προέρχονται από δημιουργούς που τολμούν να βιώσουν, να μάθουν και να μεταφέρουν αυθεντικές εμπειρίες στο έργο τους, και όχι μόνο να μιμούνται δεδομένες “συνταγές” επιτυχίας.

Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*