Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η αποτυχία του Battlefield 2042 υπεύθυνη για την ακύρωση του Battlefield Mobile

*
Ο συνιδρυτής της Industrial Toys, Alex Seropian δήλωσε ότι η αποτυχία του Battlefield 2042 έπαιξε σημαντικό ρόλο στην ακύρωση του Battlefield Mobile και στο κλείσιμο του studio. Το Battlefield Mobile ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022 ή στις αρχές του 2023 και τον Νοέμβριο του 2022 έγινε διαθέσιμο σε μορφή open beta. Όμως το παιχνίδι ακυρώθηκε τον Ιανουάριο του 2023, μαζί με το Apex Legends Mobile.

"Στην αρχή, όλος ο ούριος άνεμος του σύμπαντος ήταν στα πανιά του SS Battlefield Mobile: το είδος [shooter] μεγαλώνει, είναι ένα εξαιρετικό IP, έχουμε μια υπέροχη ομάδα – όλα αυτά ήταν εξαιρετικά καλά", εξήγησε ο Seropian, ισχυριζόμενος στη συνέχεια ότι η κακή υποδοχή του Battlefield 2042 όταν κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2021 άλλαξε το σκηνικό.


"Την τελευταία χρονιά συνέβησαν μερικά πράγματα. Το Battlefield 2042 κυκλοφόρησε και η αντίδραση της κοινότητας δεν ήταν καλή. Αυτό προκάλεσε μια δέσμη συζητήεων".

"Η Apple άλλαξε επίσης τους κανόνες του IDFA και το μακροσκελές είναι ότι έκανε την αγορά εκ μέρους των χρηστών πολύ πιο ακριβή. Έτσι, τα οργανικά προϊόντα επηρεάστηκαν αρνητικά από την κυκλοφορία του 2042 και η επί πληρωμή διανομή έγινε κατά μια τάξη μεγέθους πιο ακριβή λόγω των κανόνων του IDFA".

"Και μετά βγήκε το Apex και δεν ξέρω αν η EA έχει μιλήσει για το γιατί το ακύρωσε, είτε ήταν οικονομικό είτε οτιδήποτε άλλο, αλλά χωρίς να πω εγώ, θα μπορούσατε να συμπληρώσετε τα κενά, υποθέτω".

Ο Seropian συνέχισε ισχυριζόμενος ότι παρόλο που η beta του Battlefield Mobile πήγαινε καλά στα μάτια του, η EA δεν ήταν διατεθειμένη να δεσμευτεί για τους επιπλέον πόρους που απαιτούνταν μέχρι την παγκόσμια κυκλοφορία του παιχνιδιού και όχι μόνο.

"Πραγματοποιήσαμε το soft launch που πήγαινε καλά, αλλά ήταν σε στυλ, εντάξει - για να φτάσουμε στη γραμμή τερματισμού θα χρειαστούμε τόσο χρόνο και τόσα πολλά χρήματα", συμπλήρωσε.

"Πιστεύω ότι υπάρχει επίσης η τάση αυτή τη στιγμή τα μεγάλα παιχνίδια για κινητά και τα μεγάλα IP να κάνουν μια αλλαγή franchise – να σκεφτόμαστε το κινητό ως μια άλλη πλατφόρμα για το franchise, ότι υπάρχει μια μεγάλη κυκλοφορία και όλα λειτουργούν το ίδιο σε όλες τις πλατφόρμες".

«Η προσέγγισή μας ήταν αντίθετη, ήταν μια προσαρμοσμένη εμπειρία για κινητά, γιατί ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές για παίζουν είναι διαφορετικός".

"Λοιπόν, όλα αυτά τα πράγματα συνδυάζονται κάπως και νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που φτάσαμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Κανείς δεν το ήθελε αυτό, αλλά ξέρετε, ο κόσμος αλλάζει και οι άνθρωποι αντιδρούν".

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Illusions CE (DICE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*