Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Atari λάνσαρε το δικό της Metroidvania παράλληλα με το Silksong και έφτασε τους… 12 ταυτόχρονους παίκτες στο Steam

*
Η Atari κυκλοφόρησε το νέο της παιχνίδι Adventure of Samsara, ένα μοντέρνο reboot του ιστορικού “Adventure” του 1980, την ίδια ημέρα που έγινε το παγκόσμιο λανσάρισμα του Hollow Knight: Silksong. Η σύμπτωση αυτή θεωρείται στρατηγικό λάθος, καθώς το “Silksong” αποτελούσε μία από τις πιο πολυαναμενόμενες κυκλοφορίες Metroidvania παιχνιδιών της γενιάς του, με αποτέλεσμα το εγχείρημα της Atari να περάσει σχεδόν απαρατήρητο από το κοινό που στοχεύει. Το Adventure of Samsara, το οποίο ανέπτυξε το στούντιο Ilex Games στη Βραζιλία και κυκλοφόρησε η Atari, παραμένει πιστό στη pixel art αισθητική και συνδυάζει στοιχεία κλασικού gameplay με ένα πολύπλοκο αφήγημα για τη μνήμη, τη ζωή και το θάνατο. 



Παρότι διατίθεται σε όλες τις μεγάλες κονσόλες και στο Steam, κατέγραψε μόλις 12 ταυτόχρονους παίκτες στην πλατφόρμα της Valve και εκτιμάται πως οι συνολικές πωλήσεις κυμαίνονται μεταξύ 190 και 360 αντιτύπων για PC. Παρά το αδύναμο ξεκίνημα, οι ελάχιστοι παίκτες που το δοκίμασαν έχουν προσφέρει στη Steam αξιολογήσεις 100% θετικές, εκθειάζοντας τον σχεδιασμό, τον ήχο και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, ενώ πολλοί εκφράζουν την ελπίδα να αναγνωριστεί περισσότερο στο μέλλον.

Η Atari μέσω του Wade Rosen, χαρακτήρισε το εγχείρημα ως ένα από τα πολλά πειράματα για να φέρει παλιές IP σε νεότερους παίκτες, αναγνωρίζοντας πως η αναβίωση ιστορικών brands συναντά προκλήσεις λόγω του πόσο πρωτόλειοι είναι τίτλοι όπως το αρχικό “Adventure” σε σύγκριση με τα σύγχρονα δεδομένα. Το αυθεντικό “Adventure” θεωρείται θεμέλιος λίθος του gaming και ήταν το πρώτο παιχνίδι που εισήγαγε τον όρο “easter egg”, μέσω ενός κρυφού δωματίου με το όνομα του δημιουργού Warren Robinett, εφόσον η Atari τότε δεν επέτρεπε στους προγραμματιστές την απόδοση πίστωσης στα έργα τους.

Έκλεισε γνωστό ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα με PC parts

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BlueyesOwl
    • Δε φταίει το Silksong...
      Κανένα παιχνίδι της Atari δε πουλάει, ούτε παίρνει 10ρια σε κριτικές.
      Ακόμη και να μην έβγαινε το Silksong πάλι τον ίδιο αριθμό παιχτών θα είχε (ταυτόχρονα).
      Επιπλέον, παίζει ρόλο και το marketing.
      To οποίο για το ιστορικό όνομα της εταιρείας είναι σχεδόν ανύπαρκτο.
      Αυτό που λένε στο χωριό hype ή hot.

*