Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Blizzard απολογείται για το προβληματικό λανσάρισμα του Overwatch 2

*
Η Blizzard ζήτησε συγγνώμη για το προβληματικό λανσάρισμα του Overwatch 2 και κατάργησε μια πολιτική που απαιτεί από όλους τους παίκτες να έχουν έναν αριθμό τηλεφώνου συνδεδεμένο με τον λογαριασμό τους στο Battle.net, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στο παιχνίδι.

Σε μια ανάρτηση στα φόρουμ της Blizzard, η ομάδα του Overwatch έκανε αναφορά στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες από την κυκλοφορία του free to play τίτλουκαι περιέγραψε τα σχέδιά της να τα διορθώσει.


"Ενώ εκατομμύρια άνθρωποι απολαμβάνουν το παιχνίδι, το λανσαρισμά του δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας ή τις δικές μας", δηλώνει η εταιρεία.

"Πρώτον, θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους παίκτες μας. Περιμέναμε ότι η το λανσάρισμα του Overwatch 2 θα κυλούσε ομαλά. Θεωρούμε ότι βρισκόμαστε σε υψηλότερο επίπεδο και εργαζόμαστε σκληρά για να επιλύσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε".

Το αμφιλεγόμενο σύστημα ελέγχου ταυτότητας δύο σημείων της Blizzard, το SMS Protect, το οποίο αποκλείει τους χρήστες σε προπληρωμένα πακέτα από το να παίζουν το παιχνίδι, θα αφαιρεθεί για την πλειονότητα των υπαρχόντων χρσητών Overwatch μέσω ενός update που θα γίνει διαθέσιμο στις 7 Οκτωβρίου.

"Οποιοσδήποτε παίκτης Overwatch με συνδεδεμένο λογαριασμό Battle.net, που περιλαμβάνει όλους τους παίκτες που έχουν παίξει από τις 9 Ιουνίου 2021, δεν θα χρειάζεται να παρέχει αριθμό τηλεφώνου για να κάνει log in", δήλωσε η Blizzard.

"Παραμένουμε δεσμευμένοι στην καταπολέμηση της ενοχλητικής συμπεριφοράς στο Overwatch 2—οι λογαριασμοί που δεν ήταν συνδεδεμένοι στο Battle.net καθώς και οι νέοι λογαριασμοί θα πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις του SMS Protect".

Η Blizzard σημείωσε ότι εργάζεται για την επιδιόρθωση των servers, για τη βελτίωση της σταθερότητας και την αύξηση της αξιοπιστίας των συνδέσεων. Ενώ ορισμένα ζητήματα έχουν αντιμετωπιστεί, υπάρχει επιπλέον δουλειά που πρέπει να γίνει, επομένως οι παίκτες θα πρέπει να συνεχίσουν να περιμένουν να δουν ουρές αναμονής και αποσυνδέσεις βραχυπρόθεσμα.

Το στούντιο αναφέρθηκε και σε αναφορές παίκτες των οποίων το inventory έχει γίνεις μερικώς ή πλήρως reset μετά την κυκλοφορία του sequel. Η Blizzard είπε ότι η αιτία για αυτό, στις μισές περίπου περιπτώσεις που αναφέρθηκαν είναι οι παίκτες δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμη τη διαδικασία συγχώνευσης λογαριασμών, κάτι που θα τους επιτρέψει να μεταφέρουν την πρόοδο και τα cosmetics στο Overwatch 2.

"Στις άλλες μισές περιπτώσεις που σχετίζονται με αυτό το ζήτημα, απλά απαιτείται περισσότερος χρόνος για να πραγματοποιηθεί η μεταφορά".

"Σε όλες τις περιπτώσεις, τα δεδομένα των χρηστών δεν πρόκειται να σβηστούνμ ή να χαθούν. Έχουμε ένα fix το οποίο δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί μέχρι την επόμενη εβδομάδα, επομένως διερευνούμε τις διορθώσεις που θα πρέπει να γίνουν στους servers και θα παρέχουμε ενημερώσεις μόλις γίνουν διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες".

Η Blizzard είπε ότι άλλες περιπτώσεις χαρακτήρων και αντικειμένων που κλειδώθηκαν λανθασμένα για τους υπάρχοντες παίκτες έχουν τη ρίζα τους σε ένα ξεχωριστό ζήτημα, παρόλο που η η εμπειρία των παικτών είναι η ίδια με το πρόβλημα συγχώνευσης λογαριασμών.

Οι παίκτες Overwatch 2 που είναι νέοι στη σειρά πρέπει να παίξουν 100 αγώνες για να ξεκλειδώσουν όλους τους αρχικούς χαρακτήρες. Η Blizzard είπε ότι αυτή η νέα εισαγωγική διαδικασία, First Time User Experience όπως την ονομάζει φαίνεται να έχει εφαρμοστεί εσφαλμένα και σε ορισμένους υπάρχοντες παίκτες.

"Έχουμε διαπιστώσει ότι κάνοντας ξανά log in στο παιχνίδι, το πρόβλημα λύνεται στις περισσότερες περιπτώσεις. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε αυτό το ζήτημα μετά από αυτά τα βήματα, δημιουργήστε ένα αίτημα υποστήριξης, αυτά τα δεδομένα είναι πολύ χρήσιμα για την ομάδα μας."

Τα ζητήματα εκκίνησης του Overwatch 2 επιδεινώθηκαν από δύο επιθέσεις τύπου DDoS.

"Αν και δεν προκάλεσαν άμεσα κανένα από αυτά τα ζητήματα, έκαναν το περιβάλλον στο οποίο εργαζόμαστε πιο δύσκολο", είπε η Blizzard. "Δεν έχουμε υποστεί άλλες επιθέσεις".

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*