Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Bungie έχει καίριο ρόλο στα live service games του PlayStation

*
Το PlayStation χρησιμοποιεί τη Bungie για την αξιολόγηση των live service games που έχει υπό ανάπτυξη. Πρόσφατα, η Sony Interactive Entertainment επανέλαβε ότι σχεδιάζει να έχει 12 live service games στην αγορά μέχρι το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2026. Η εταιρεία είπε ότι μέχρι την ολοκλήρωση αυτού του χρονοδιαγράμματος αναμένει τα live service games της να καταλαβάνουν το 60% του ετήσιου προϋπολογισμού που διαθέτει για την ανάπτυξη παιχνιδιών. Αυτή είναι μια αξιοσημείωτη αλλαγή για τη SIE, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για εμπειρίες single player, όπως το God of War και το The Last of Us. Αναπόσπαστο κομμάτι της προσπάθειας αυτής αποτελεί η Bungie, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι αυτοί οι τίτλοι έχουν τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, αντλώντας διδάγματα από την πλούσια εμπειρία του στούντιο στο είδος.

Κάνοντας τον απολογισμό των πρώτων δέκα μήνων της Bungie στο PlayStation, ο CEO, Jim Ryan ισχυρίστηκε ότι οι δύο έχουν μια αμοιβαία επωφελή σχέση, με την Bungie να επωφελείται από την παγκόσμια μηχανή marketing της SIE.


"Δουλεύουμε με την Bungie για σχεδόν ένα χρόνο και οι γνώσεις που αποκόμισαν και οι δύο πλευρές ήταν πολύ σημαντικές. Ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου και, εξίσου, νομίζω ότι η Bungie είναι εξαιρετικά ενθουσιασμένη με ό,τι μπορεί να πάρει από τη SIE όσον αφορά την εμβέλεια στην αγορά, το μάρκετινγκ, τη συνεργασία και την ικανότητα να ενισχύσει το IP της".

Και πρόσθεσε: "Έχουμε προσφέρει πολλά στη Bungie, όπως σίγουρα έχουν προσφέρει πολλά σε εμάς. Ιστορικά ήταν ένας εκδότης που επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στις ΗΠΑ [με] χαμηλή εκμετάλλευση της IP τους σε βασικές αγορές της Ευρώπης και της Ασίας".

"Η SIE είναι εξαιρετικά ισχυρή και εξαιρετικά έμπειρη στην Ευρώπη και την Ασία, και μόλις ξεκινάμε τη διαδικασία αναζωπύρωσης της παρουσίας της Bungie σε αυτές τις περιοχές".

Σε παρόμοιο μήκος κινήθηκε και ο επικεφαλής των PlayStation Studios, Hermen Hulst λέγοντας:

"Οι γνώσεις που αποκτήσαμε από την Bungie ήταν πολύ σημαντικές σε πολλούς τομείς. Φυσικά, όταν αναπτύσσετε live service games, απαιτούνται δυνατότητες που δεν έχετε όταν εργάζεστε σε παιχνίδια για έναν παίκτη, βασισμένα στην αφήγηση".

"Και αυτές οι δυνατότητες που έχουμε αποκτήσει στα PlayStation Studios έχουν βοηθηθεί και καθοδηγηθεί από την Bungie. Καταλαβαίνουμε επίσης βαθύτερα τι σημαίνει επιτυχία στα live services. Ιστορικά, τα παιχνίδια μας λειτούργησαν πάντα προς το τέλος, και αυτή είναι μια μεγάλη πολιτιστική αλλαγή… η κυκλοφορία ενός παιχνιδιού είναι μόνο η αρχή και συνοδεύεται από ένα σύνολο διαφορετικών βασικών δεικτών απόδοσης".

"Επίσης, συνεργαζόμαστε με την Bungie σε μια αρκετά αυστηρή διαδικασία αναθεώρησης χαρτοφυλακίου την οποία εφαρμόζουμε και στα δώδεκα live service games που ετοιμάζουμε και αυτά δεν είναι παρά ελάχιστα παραδείγματα μερικών από τις γνώσεις που έχουμε αποκομίσει από τη συνεργασία με την Bungie".

Τέλος, ο Jim Ryan επιβεβαίωσε ότι η SIE έχει εμπλακεί σε συζητήσεις για να μεταφέρει τα IPs της Bungie σε μέσα ψυχαγωγίας εκτός του gaming, κάτι που η εταιρεία θεωρεί ιδιαίτερα σημαντικό.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*