Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Embracer Group λέει αντίο στη Saber Interactive και στην αγορά της Ρωσίας

*
Η Embracer Group ανακοίνωσε ότι πουλάει ένα μεγάλο τμήμα της Saber Interactive, έναντι ενός ποσού που ανέρχεται σε $247 εκ. Ο οργανισμός ενημέρωσε τους επενδυτές του ότι διακόπτει τος δραστηριότητές της στη Ρωσία, σε μια προσπάθεια να μειώσει το γεωπολιτικό ρίσκο. Αυτό θα το κάνει μέσω της Beacon Interactive, που θα είναι ο αγοραστής, μιας εταιρείας που δημιούργησε ο συνιδρυτής της Saber Interactive, Matthew Karch.

Ο Karch θα ηγείται πλέον των studios της Saber ξεχωριστά από την Embracer, αν και δηλώνει ότι θα παραμείνει "μεγάλος, μακροπρόθεσμος μέτοχος της Embracer" και θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την εταιρεία σε "αρκετά τρέχοντα και μελλοντικά projects". Πάντως, ο επικεφαλής της Embracer, Lars Wingefors, σημείωσε ότι η Karch δεν θα διατηρήσει καμία διοικητική θέση στην Embracer.


Μετά από αυτή την εξέλιξη, η Embracer "χάνει" όλα τα studios της Saber Interactive, συν τη New World Interactive, τη Nimble Giant Entertainment, τη 3D Realms, τη Slipgate Ironworks, τη Mad Head Games, τη Fractured Byte και τη Sandbox Strategies. Διατηρεί την Aspyr, την TripWire, τη Beamdog, την Tuxedo Labs, τη Demiurge, τη Shiver, τη Snapshot Games και τη 34 Big Things. Προς το παρόν συνεχίζει να συνεργάζεται με τη 4A Games και τη Zen Studios, αν και όπως φαίνεται- και έχει το δικαίωμα να το κάνει- η Saber θα τις κάνει και αυτές δικές της στο μέλλον. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*