Πριν από την αλλαγή ονόματος, το παιχνίδι είχε κατά μέσο όρο 9,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα και 1,5 εκατομμύρια καθημερινά game sessions. Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, οι παίκτες θα μπορούν να ανταγωνίζονται χρησιμοποιώντας επίσημες εθνικές ομάδες και συλλόγους, να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις που συνδέονται με μεγάλα παγκόσμια πρωταθλήματα, να γιορτάσουν την προετοιμασία για το FIFA World Cup 2026 και να ξεκλειδώσουν αποκλειστικά cosmetics.
Η συνεργασία ανοίγει επίσης ευκαιρίες για προώθηση του brand, ξεκινώντας με το τετραήμερο Adidas Football Festival. Η FIFA δηλώνει ότι η συνεργασία υποστηρίζει την ευρύτερη επέκτασή της στον τομέα των παιχνιδιών και της ψηφιακής «προσέλκυσης» των οπαδών.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity