Πάνω από 1 εκατομμύριο υπογραφές που συγκεντρώθηκαν στην Ευρώπη και σχεδόν 200.000 στο Ηνωμένο Βασίλειο οδήγησαν σε κοινοβουλευτική συζήτηση.
Η Pam Cox (βουλευτής του Colchester) τόνισε την ανάγκη να γίνεται σεβαστή η ψηφιακή ιδιοκτησία και να παρέχονται τρόποι στους παίκτες να διατηρήσουν την πρόσβαση στα παιχνίδια. Ο Henry Tufnell (βουλευτής του Mid and South Pembrokeshire), σημείωσε την πολιτιστική αξία των παιχνιδιών, συγκρίνοντας την απώλειά τους με την καταστροφή βιβλίων ή ταινιών. Επίσης, ο Mark Sewards (βουλευτής του Leeds South West & Morley) ζήτησε διαφάνεια και βασικά δικαιώματα των καταναλωτών, υποστηρίζοντας ότι η απενεργοποίηση των αγορασμένων παιχνιδιών είναι άδικο και ισοδυναμεί με αναγκαστική απαξίωση.
Από πλευράς της κυβέρνησης, η Stephanie Peacock (υπουργός), αναγνώρισε τη δημοτικότητα της εκστρατείας, αλλά δήλωσε ότι η κυβέρνηση δεν έχει σχέδια να αλλάξει τους νόμους για τους καταναλωτές.
Τα κύρια σημεία της τοποθέτησής της έχουν ως εξής:
- Τα παιχνίδια παραχωρούνται με άδεια χρήσης και δεν πωλούνται οριστικά — αυτό είναι το πρότυπο από τη δεκαετία του 1980.
- Τα παιχνίδια που απαιτούν συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο είναι πολύπλοκα και η συντήρησή τους είναι δαπανηρή.
- Η επιβολή σχεδίων για το τέλος του κύκλου ζωής των παιχνιδιών θα μπορούσε να είναι τεχνικά και οικονομικά επαχθής, ειδικά για τα μικρά στούντιο.
- Η παράδοση των servers στους καταναλωτές δημιουργεί νομικά και ασφαλιστικά προβλήματα.
Η βρετανική κυβέρνηση υποστηρίζει πρωτοβουλίες όπως το Εθνικό Μουσείο Βιντεοπαιχνιδιών και ενθαρρύνει τους προγραμματιστές να εξετάσουν το ενδεχόμενο διατήρησης.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity