Η σειρά ξεκίνησε το 1991 με το Formula One Grand Prix (World Circuit στη Βόρεια Αμερική) για Amiga, Atari ST και PC, κερδίζοντας βραβεία για τις ρεαλιστικές πίστες, τα 25fps σε PC και το physics engine, ακολουθούμενα από sequels όπως Grand Prix 2 (1996), Grand Prix 3 (2000) με καιρικές συνθήκες και Grand Prix 4 (2002) με καλύτερη προσομοίωση και στρατηγική pit stop.
Κάθε νεότερη έκδοση διατήρησε την αυθεντική εμπειρία με 16 πίστες εμπνευσμένα από πραγματικές, ενημερωμένα grid, δυνατότητα customization ονομάτων πιστών και ομάδων μέσω του Steam Workshop και βελτιωμένα γραφικά, ενώ ο Crammond εστίασε σε ακρίβεια δεδομένων από πραγματικά F1 για ρεαλισμό σε slipstreams, curbing και χρόνους.
Η ανακοίνωση έγινε στα social media της MicroProse, τιμώντας την ιστορική σχέση με τον Crammond που ανέπτυξε τα πρωτότυπα μόνος του σε assembler, θέτοντας πρότυπα για το sim racing με έμφαση σε physics και data από πραγματικούς οδηγούς. Το GCR1 φέρνει την ωμή δυσκολία των 90s, το GCR2 την ατμόσφαιρα mid-90s, το GCR3 βαθιά mechanics και full seasons, ενώ το GCR4 την κορυφαία immersive race weekend εμπειρία με νέα visuals και reimagined tracks.
Αυτή η επιστροφή έρχεται μετά από χρόνια αδράνειας του Crammond, που είχε αποσυρθεί μετά το GP4, και ενισχύει την τάση επανεμφανίσεων retro games, προσελκύοντας fans που εκτιμούν το καθαρό simulation.
A Racing Legend Returns
— MicroProse (@micro_prose) December 17, 2025
MicroProse reunites with legendary developer Geoff Crammond to re-release his iconic racing simulation technology as the Geoff Crammond Racing series (GCR1–GCR4), coming in 2026.
The original engine and simulation systems return, enhanced with… pic.twitter.com/28pxbsOmHi
Και πάλι στην χαμηλότερη τιμή του ever το PS5 και στην Ελλάδα!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity