Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

*
Το Nintendo Switch μάχεται με το PlayStation 2 για να γίνει η κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις και θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτή η επιτυχία δεν ήρθε έτσι απλά.

Πρώην επικεφαλής του μάρκετινγκ της Nintendo μίλησαν για τους αγώνες της ιαπωνικής εταιρείας πριν από την κυκλοφορία του Switch. Σύμφωνα με τους ίδιους, η εταιρεία δυσκολεύτηκε πραγματικά να εξασφαλίσει την υποστήριξη τρίτων για τις κονσόλες της μετά την αποτυχία του Wii U.


Σε πρόσφατη συνέντευξή τους, ο Kit και η Krysta, πρώην επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Nintendo, αναφέρθηκαν στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Nintendo κατά τη μετάβαση από την κυκλοφορία του Wii U στο Switch.

«Προερχόταν από μια κονσόλα που, ειλικρινά, δεν ήταν επιτυχημένη αλλά αποτυχημένη και η υποστήριξη τρίτων σε μια πλατφόρμα της Nintendo εκείνη την εποχή ήταν πραγματικά δύσκολη», είπαν.

Επιπλέον, μίλησαν για το πως άλλαξε η πορεία της Nintendo και αυτή τη φορά, η πλατφόρμα της έχει γίνει μια συναρπαστική προοπτική για third party developers.

«Βρίσκονται σε μια πολύ διαφορετική θέση, όπου πολλοί από αυτούς τους third party developers ζητούν διακαώς να γίνουν μέρος της πλατφόρμας της Nintendo», συμπλήρωσαν.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*