Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η ομάδα ανάπτυξης του It Takes Two δεν θα υπέκυπτε σε απαίτηση της EA για live-service games

*
Πριν λίγο καιρό, ο επικεφαλής της EA Andrew Wilson ανέφερε πως το Dragon Age: The Veilguard θα είχε καλύτερες πωλήσεις αν το παιχνίδι ήταν live-service, ένα σχόλιο που προκάλεσε αντιδράσεις στη κοινότητα αλλά και στο creative director του παιχνιδιού Mike Laidlaw που δήλωσε πως "καλύτερα να παραιτηθώ παρά να φτιάξω ένα live-service game".

Στο σχόλιο του Wilson αντέδρασε και ο ιδρυτής της Hazelight Josef Fares, ο οποίος αναφέρει πως η ομάδα του δεν θα γίνει ποτέ ένα "live-service game studio" και πως το live-service "δεν θα είναι ποτέ επιλογή του".


Σε συνέντευξή του με το Eurogamer, ο Fares αναφέρει: "Πιστεύω πως το live-service δεν είναι ο σωστός τρόπος ανάπτυξης παιχνιδιών. Ελπίζω πως όλο και περισσότεροι developers να αρχίσουν να εστιάζουν στο πάθος τους και στο τι πίστευουν. Στο τέλος, είναι ολοφάνερο - η Hazelight είναι τρανό παράδειγμα - πως αν πιστεύεις στο όραμά σου και το ακολουθήσεις, πάλι θα φτάσεις σε ένα μεγάλο κοινό. Σε αυτό θέλω να εστιάσουν όλοι".

Ίσως δικαιούστε το Dying Light: The Beast χωρίς καμία χρέωση

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*