Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α. καταγγέλει επίσημα τη συμφωνία εξαγοράς της Activision Blizzard από τη Microsoft

*
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α. προσέφυγε στα δικαστήρια για να μπλοκάρει την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, υποστηρίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα επέτρεπε στη Microsoft να λειτουργήσει σε στυλ δυνάστη έναντι των ανταγωνιστών της για τις κονσόλες Xbox και την ταχέως αναπτυσσόμενη συνδρομητική της υπηρεσία αλλά και στον τομέα του cloud gaming.

Στην καταγγελία της, η υπηρεσία επισημαίνει το ιστορικό της Microsoft στην "απόκτηση και χρήση περιεχομένου παιχνιδιών για την καταστολή του ανταγωνισμού από αντίπαλες κονσόλες, συμπεριλαμβανομένης της εξαγοράς της ZeniMax, μητρικής εταιρείας της Bethesda Softworks" και πρόσθεσε ότι "η Microsoft αποφάσισε να κάνει αποκλειστικά δικούς της αρκετούς από τους τίτλους της Bethesda, συμπεριλαμβανομένων των Starfield και Redfall, παρά τις διαβεβαιώσεις που είχε δώσει στις ευρωπαϊκές αντιμονοπωλιακές αρχές ότι δεν είχε κίνητρο να κρατήσει παιχνίδια μακριά από ανταγωνιστικές κονσόλες".


Σε μια δήλωση, η διευθύντρια της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου Holly Vedova αναφέρει: "Η Microsoft έχει ήδη δείξει ότι μπορεί και θα κρατήσει περιεχόμενο μακριά από τους αντιπάλους της στο gaming. Σήμερα επιδιώκουμε να εμποδίσουμε τη Microsoft να αποκτήσει τον έλεγχο ενός κορυφαίου ανεξάρτητου studio παιχνιδιών και να το χρησιμοποιήσει για να βλάψει τον ανταγωνισμό σε πολλές δυναμικές και ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές παιχνιδιών".

Η Activision είναι ένας από τους ελάχιστους video game developers στον κόσμο που δημιουργούν και video games υψηλής ποιότητας για πολλές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων κονσολών, υπολογιστών και φορητών συσκευών. Δημιουργεί μερικούς από τους πιο εμβληματικούς και δημοφιλείς τίτλους video games, συμπεριλαμβανομένων των Call of Duty, World of Warcraft, Diablo και Overwatch και έχει συνολικά 154 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την καταγγελία της FTC. Η στρατηγική της Activision έχει αυτή τη στιγμή είναι να κυκλοφορεί τα παιχνίδια της σε πολλές συσκευές, ανεξάρτητα από τον κατασκευαστή τους.

Αλλά αυτό θα μπορούσε να αλλάξει εάν επιτραπεί να προχωρήσει η συμφωνία. Με τον έλεγχο των επιτυχημένων franchises της Activision, η Microsoft θα έχει τόσο τα μέσα όσο και το κίνητρο να βλάψει τον ανταγωνισμό χειραγωγώντας την τιμολόγηση της Activision, υποβαθμίζοντας την ποιότητα των παιχνιδιών της Activision ή την εμπειρία των παικτών σε αντίπαλες κονσόλες και υπηρεσίες παιχνιδιών, αλλάζοντας τους όρους και το χρονοδιάγραμμα πρόσβασης στο περιεχόμενο της Activision ή κρατώντας μακριά, εξ' ολοκλήρου, περιεχόμενο από ανταγωνιστές, με αποτέλεσμα να βλάπτονται οι καταναλωτές.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*