Σύμφωνα με έρευνες της ένωσης, οι καταναλωτές ξοδεύουν 47% μεγαλύτερα ποσά στις ψηφιακές πωλήσεις τίτλων έναντι των αντίστοιχων games σε φυσική μορφή, παρόλο που η ψηφιακή διανομή τους κοστίζει στη Sony λιγότερα. Καταλήγοντας, η Massaschade & Consument αναφέρει πως οι πρακτικές της Sony πλήττουν τον ανταγωνισμό και παράλληλα εκμεταλλεύονται τους πελάτες της, αλλά και τους developers των videogames. Κατ’ επέκταση, θεωρεί πως αυτή η στρατηγική της εταιρείας αφαιρεί από τους developers την εμπορική τους ελευθερία, καθώς τους αναγκάζει να διαθέτουν τους τίτλους τους αποκλειστικά μέσα από το PlayStation Store. Επιπλέον, η Sony διατηρεί τον τελευταίο λόγο σχετικά με την τιμή ενός videogame, κάτι που περιορίζει τους developers από το να θέσουν την δική τους τιμή.
Όπως επίσης αναφέρεται στην αγωγή της ένωσης, η ζημιά που έχει προκληθεί στους Ολλανδούς καταναλωτές από το 2013 μέχρι σήμερα υπολογίζεται τα 435 εκατομμύρια ευρώ.
Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity